FAQ |
Kalender |
2004-08-27, 13:34 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon som har koll på vad som är det högsta någon tjänat för ett enskilt klick på adsense?
|
||
Svara med citat |
2004-08-27, 13:56 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har läst om det där.. det finns vissa ord som kostar (kostat) upp mot 75 dollar, (tex namnet för advokater som jobbar med asbestfall, vilket är någon krånglig latinsk historia .. ) .. dom ger rätt så bra utdelning.
Det är lite känsligt att diskutera hur mycket man tjänar på adsense, står i reglerna att man inte riktigt får det.. har inte orkat kolla det finstilta. |
||
Svara med citat |
2004-08-27, 14:01 | #3 | ||
|
|||
Administratör
|
Eftersom reglerna säger att man inte får så säger jag såhär...
Jag kan ha haft ett klick som gett $0.54 som bäst på en site (webhostingreklam). Denna dag kanske jag bara fick ett klick på den siten, därför kan jag ha vetat det. Normalt kan det hända att dom legat på $0.2-$0.3 per klick. Vad jag förstått så är webhosting orden bland de som hamnar högst upp. Jens
2004-08-27, 14:22 | #4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Högsta jag har fått på ett ppc program var nog runt $12, och då kan man tänk att man bara får hälften av vad de tjänar.
|
||
Svara med citat |
2004-09-04, 18:44 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hur kan man kolla på adsense vad man får för enskilda klick?
|
||
Svara med citat |
2004-09-04, 18:56 | #6 | ||
|
|||
Administratör
|
Som jag skrev: "Denna dag kanske jag bara fick ett klick på den siten, därför kan jag ha vetat det.".
2004-09-04, 20:28 | #7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
80 cent är mitt bästa hehe :P
|
|||
Svara med citat |
2004-09-05, 19:27 | #8 | ||
|
|||