Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Webshop med snabbkassa mm för en rimlig peng?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-11-23, 20:25 #1
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 44
Tomas J Tomas J är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 44
Jag har svårt att överge mitt lilla billiga script som låser mig i ramar... ska jag gå från en engångskostnad på 1000 kr till betydligt mer än så vill jag minst ha snabbkassa, relaterade produkter, rabattfunktion, gärna presentkort mm.

Frågan är kan man hitta något som ex. motsvarar Askås "Avancerad för under 1000-lappen i månaden? Jag kan inte med mig att betala mer än så, det känns inte rimligt med mina förutsättningar. Men likväl vill jag inte byta till en halvdan lösning som ändå kanske kostar 4-500 kr/mån.

Har du tips på något som skulle kunna passa mig?

Jag säljer till 98% mot faktura idag, ca 300 nya kunder per år. Sköter fakturering och kontroll själv - snålvargen i mig vill göra det. Snittorder på ca 3500 kr blir mycket pengar i avgifter om ex. Kreditor ska sköta faktureringen. Så shoppen ska tillåta att jag sköter fakturering, kortlösning vore naturligtvis bra också.

Snabbkassa ett krav, automatiskt skapande av konto ett plus, skapa konto om kunde vill också ett krav.
Tomas J är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:37.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017