FAQ |
Kalender |
2005-09-06, 16:23 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Såg detta av en händelse... har sett det på sajter som aftonbladet, dn, kelkoo, eniros nätverk...
Verkar väldigt effektiv iaf för att komma överst... Bifogar bild.. Nån som vet? Prova att söka på bilar eller nyheter m.m i google Har jag missat något? |
||
Svara med citat |
2005-09-06, 16:29 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
jadu....... verkar vara något man kan betala för.....
Inget som jag sett tidigare. |
|||
Svara med citat |
2005-09-06, 17:10 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
verkar som att det dyker upp lite här och var. Inget som man verkar behöva betala för i alla fall....
|
|||
Svara med citat |
2005-09-06, 17:45 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nej inget man betalar för, nytt sedan kanske en vecka.
Olika åsikter/spekulationer kring vilka subsidor som Google väljer - vet inte själv. |
|||
Svara med citat |
2005-09-06, 18:05 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det måste ge en helt SJUK stor fördel över att vara #1 på sitt keyword. Inte så att nån har lyckats få in sin site med detta och kan ge stats?
|
||
Svara med citat |
2005-09-06, 18:58 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
prova att söka på dll: http://www.google.se/search?q=dll Jag har då inte betalat något för detta. Någon direkt markant besöksökning har jag inte märkt. Någon som har koll på vad som gör att man får med underrubriker? EDIT: Det måste vara manuellt tillagt i googles databas. Det är inte möjligt att en dator kan välja så bra underrubriker. |
|||
Svara med citat |
2005-09-06, 19:01 | #7 | ||
|
|||
|
Varför inte? De mäter ju ibland trafiken via redirect-script. Jag tror det kan vara så att de väljer ut dina populäraste undersidor tex..
|
||
Svara med citat |
2005-09-06, 19:21 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2005-09-06, 19:29 | #9 | ||
|
|||
|
Inte tillräckligt populära siter kanske? Kanske så är trafiken till de siterna för fragmenterad.. who knows. Varför tar Decibel bort mina inlägg som inte passar honom? Varför finns inte gud. Osv osv.
|
||
Svara med citat |
2005-09-06, 19:34 | #10 | |||
|
||||
|
Citat:
Har du åsikter på modereringen kan du ta det med Thomas eller jens, alternativt någon annan admin. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|