FAQ |
Kalender |
2019-03-17, 15:19 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, är det fler som har problem med textlänkar? Alla mina textlänkar verkar plötsligt inte fungera. Jag endast använt "kryssrutan" Förkorta URL genom adr.ec
Hundratals länkar ur funktion !! |
||
Svara med citat |
2019-03-17, 18:04 | #2 | |||
|
||||
Administratör
|
Webbplatsens säkerhetscertifikat är inte giltigt eller så har det gått ut.
Felkod: DLG_FLAGS_SEC_CERT_DATE_INVALID Dom verkar glömt att förnya sitt SSL-certifikat.
2019-03-19, 22:57 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Vi har ett SSL-certifikat från Let’s Encrypt för domänen adr.ec som är vår egna, Adrecords, länkförkortare. Certifikatet är inställt att förnyas automatiskt och har så gjort under några år. Det förnyades även denna gång men av denna tråd att döma så verkar det ha varit något glapp där certifikatet inte har fungerat under en begränsad period. Det kan möjligen ha varit liknande problem tidigare, som vi inte upptäckt, då certifikatet förnyas tre månader åt gången. Vi undersöker detta och säkerställer att det inte händer igen. Tack till trådskaparen gevaliastan som gjort oss uppmärksamma på problemet. Mvh Jonny, Adrecord.com |
|||
Svara med citat |
2019-03-30, 21:10 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Glad att jag kunde hjälpa till att åtgärda det. /Fredric
|
||
Svara med citat |
2019-03-31, 12:41 | #5 | ||