FAQ |
Kalender |
2020-06-25, 09:51 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har ett domännamn som går ut strax och funderar på om man ska behålla eller inte. Det är annonsering.online
Namnet i sig gillar jag, men jag har inte fått .online-domäner att ranka bra överhuvudtaget på Google och funderar på om det ens är lönt att behålla .online-domäner? Någon med erfarenhet? |
|||
Svara med citat |
2020-06-25, 23:29 | #2 | |||
|
||||
Administratör
|
Dumpa helt klart ….
Råkade 2013 ösa in 500 000 på en .info domäner. Min sämsta affär hittills. Dumpa allt om som inte är .se. Skulle du ha en .nu som är värd pengarna så vet man om det iom ranking i google.
2020-06-26, 08:58 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Tack för din feedback. |
|||
Svara med citat |
2020-07-19, 11:33 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja det är så antar jag. Men vad tycker du om å, ä och ö i domännamn? Mer specifikt undrar jag om det är värt att bygga en hemsida med ett domännamn som Framgång.nu?
|
||
Svara med citat |
2020-07-24, 11:01 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Håller inte med om att man skall dumpa allt som inte är .se. Det är helt klart så att man måste vara mer restriktiv med vilka .nu man väljer att behålla. Men premium .nu har fortfarande ett relativt bra värde och det görs relativt många affärer varje år. Det är sant att man bara får 10-20% av vad en .se ger. Men detta kan fortfarande vara mer än nog för att det skall varar värt att behålla en domän
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|