FAQ |
Kalender |
2010-12-17, 13:30 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan är nu såld så jag tar bort informationen.
Senast redigerad av opik den 2011-08-01 klockan 14:14 Anledning: Sidan såld |
||
2010-12-17, 13:58 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gillar er öppenhet skarpt. Att man inte vill avslöja sajtnamnet är dock helt naturligt & förståeligt. Kul att det säljs lite mer kvalitativa / kvantitativa grejer här på WN också. Lycka till mer er försäljning :-)
Citat:
Mvh R |
|||
2010-12-17, 14:06 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Anledningen till att jag tar upp att sidan är laglig är för att det sålts en del gråzons-sidor tidigare här på forumet.
Sidan är inte på något sätt olaglig, utan tvärtom väldigt legitim |
||
2010-12-17, 14:16 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Förlåt att jag lägger mig i denna tråd, vill bara ge dig ett tips innan någon snokar fram URL och trashar sönder din försäljning totalt - Det är många på WN duktiga på.
Innan du ens skickar uppgifter om url och statistik , se då till att först få en skärmdump ifrån deras bank att de ens har pengarna, jag har igenom tiderna spenderat tiotals ---> hundratals timmar med folk på msn osv från wn gällande försäljningar och när det sen kommer till slutkritan finns inte de pengarna ändå. så tipset är kortfattat : spendera inte tid eller energi på att redovisa saker till vem som helst. förlåt för på sätt och vis offtopic |
|||
2010-12-17, 14:19 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tackar för tipset!
|
||
2010-12-18, 02:31 | #6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Vilken bransch är det?
|
||
2010-12-18, 10:58 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
xciso "gillar" knullis idé.
Jag skulle mycket väl kunna vara intresserad, men saknar kapitalet som krävs för köp. Där av svarar jag inte på din annons. Tänk om alla kunna vara som mig Då skulle enbart RIKTIGT intresserade svara på annonser.. |
||
2010-12-18, 13:51 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur ser det ut med kostnaderna då?
Sedan suger Knullis idé. Det är lätt att förfalska och jag skulle aldrig dela med mig av sådana uppgifter öppet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
2010-12-18, 15:23 | #9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag är bara så less på att seriösa säljtrådar blir total söndertrashade här på WN. folk gräver fram url och offentlig gör den, fast TS inte vill gå ut med url. Har sett det hända så många ggr här på WN så ville bara ge en liten varning till säljaren att tänka på vid försäljning att kanske 1% av alla 1000 som visar intresse faktiskt har pengarna eller ens 10% av pengarna. jag har aldrig sett Opik sälja nånting här förr så kan vara vettigt med tips ifrån en som fått sina säljtrådar trashade gång på gång (en som vart med i svängen ett tag). TS tackade för tipset sen om en supermoderator tycker att mina tips suger känns inte som de gör så mycket.
Jag känner ett flertal personer som slutat sälja på WN just pga detta problem. Detta med skärmdump kanske bara var ett enkelt exempel på vad jag menar -- > Luska reda på att köparen har kapitalet och resurserna som krävs innan man sätter sig ner och redovisar timme efter timme. Fråga Till TS : jag skulle med vilja veta vilken branch det är. PGA jag har ett stort nätverk av investerare om det skulle vara rätt branch. Senast redigerad av knullis den 2010-12-18 klockan 18:07 |
|||
2010-12-18, 16:21 | #10 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Jag skulle aldrig visa min privata ekonomi för en eventuell försäljare. Det är upp till försäljaren att dömma köparen om den är trovärdig eller ej. Sedan förstår jag inte varför man inte skriver ut url:en i en försäljningstråd. Det måste vara betydligt bättre än att sitta och svara på 100 PM om samma fråga, vad är det för URL.
När priserna dessutom är väldigt höga som denna är nu så vill man gärna veta så mycket som möjligt innan man tar kontakt och eventuellt börja köpslå om ett pris och övertagande. Jag tycker även det är bra i vissa fall när de sitter och forskar om sidorna, tex donera.se som var till försäljning för 100 000 kr. Hade inte det kommit fram att det var bluff det mesta så hade jag nog gått på det, jag var en av de intresserade av att köpa sidan, men efter lite forkning från några medlemmar så hoppade jag av då det visade sig att den hade varit ett riktigt nerköp. Så där var jag väldigt glad i deras "spammande" av tråden. Sedan även dessa jäkla "Buda genom PM och inte i tråden".. Varför kan man undra? Det måste ju kännas mer seriöst och kunna visa upp för alla vad buden ligger på och vilka som budar. Om det är ngn som verkligen vill vara anonym så kan man buda genom PM men detta ska redovisas i tråden. Som nu kan det finnas ett bud på 1000 kr, helt plötsligt har TS fått ett bud på 5000 spänn... Sorry för off-topicen.. Lycka till med din försäljning, kände bara att jag ville skriva av mig när det ändå fanns på tråden Senast redigerad av MusikMixen den 2010-12-18 klockan 16:26 |
||
Stängt ämne |
|
|