FAQ |
Kalender |
2004-02-25, 12:40 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
www.billigdator.se
Ett av mina projekt som startades i all hast men ej har driftsatts på riktigt. Säljes komplett: domännamn, sidor, webhotell betalt ett år. 2900:- tycker jag är ett rinligt pris eller vad tycker ni? |
|||
Svara med citat |
2004-02-25, 14:31 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Själva designen är ju inte unik utan köpt för billig peng från MonsterTemplate, så att köper hoppas nog på lite mer under skalet :=) |
||
Svara med citat |
2004-02-25, 16:12 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
WYSIWYG
What you see is what you get! Som du säger så är designen köpt på Monstertemplate. Med "Administratörsidor" vet jag inte vad du menar! |
|||
Svara med citat |
2004-03-01, 15:56 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Någon som har tips på var man lämpligast säljer en websida som min: billigdator.se ?
|
|||
Svara med citat |
2004-03-01, 20:55 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men som sagt designen ser ju ut att vara köpt från MonsterTemplate, hur funkar det, har man rättighet att sälja vidare designen då? |
||
Svara med citat |
2004-03-01, 23:03 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Schhh tala inte så högt!
Nej skämt åsido jag har varit i kontakt med templatemonster och berättat situationen och jag har dispens för att avyttra just den här domänen. Felköp kallas det för. |
|||
Svara med citat |
2004-03-31, 17:42 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu börjar den uppochnervända auktionen . . .
Idag endast 2800:- eller någon som vill lägga ett attraktivt bud. |
|||
Svara med citat |
2004-03-31, 22:16 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Känner mig elak i mitt svar men jag tycker samtidigt att du (Flashback) borde konstaterat att ingen här på WN är intresserad av att köpa "billigdator"... Med all respekt för övrigt och med risk för påhopp // Mats |
|||
Svara med citat |
2004-03-31, 22:33 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej Mats (och alla andra)!
Ja Mats, det är ett desperat försök att väcka liv i en döende tråd. Då gör jag så här istället, jag sänker priset till 800:- då kanske någon är intresserad. Jag söker bara ett avslut så jag kan lägga det åt sidan och gå vidare (råd från min terapeut). Jag hoppas att någon som håller på inom försäljning av datorer kan ta detta ögonblick tillvara och göra en god affär! Vänliga hälsningar från Peter/FLASHBACK |
|||
Svara med citat |
2004-04-01, 02:27 | #10 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
Svara |