FAQ |
Kalender |
2012-08-23, 14:13 | #1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Är det någon som vet varför facebook comment fältet ser så litet ut när jag besöker min blog via mobilen? Skärmdump: http://i.imgur.com/BLBAc.png
Vill ju att den ska sträcka sig över hela temat o inte bara hålla sig till höger. Dock så ser att ok ut när jag kollar bloggen via en dator så detta händer endast när man besöker sidan via mobilen. koden ser ut såhär: <div align="center"> <?php // include the comments template //comments_template(); $ecc .= '<br /><left><div id="fb-root"></div> <script>(function(d, s, id) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) {return;} js = d.createElement(s); js.id = id; js.src = "//connect.facebook.net/en_US/all.js#xfbml=1"; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, "script", "facebook-jssdk"));</script> <div class="fb-comments" data-href="' . get_permalink() . '" data-num-posts="10" data-width="680"></div></left>'; echo $ecc; } // end of main loop } har även testat med o ha "$ecc .= '<br /><CENTER><div id="fb-root"></div> (CENTER) utan resultat någon som vet hur jag kan fixa till detta? |
||
Svara med citat |
2012-08-23, 14:28 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur ser CSS:en ut för classen fb-comments och resterande css som skapar FB-rutan?
|
||
Svara med citat |
2012-08-23, 14:32 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
Svara med citat |
2012-08-25, 21:34 | #4 | ||
|