FAQ |
Kalender |
2015-06-30, 20:23 | #1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Domänen uppslagsverket.se är missnöjd med mig och söker därför nu en bättre förälder.
Fast pris 2000 kr exkl. moms. Först till kvarn gäller så tveka inte om den är något för dig. Tips från coachen - släng upp en MediaWiki-installation: https://www.mediawiki.org/wiki/MediaWiki
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2015-06-30 klockan 20:26 |
||
Svara med citat |
2015-07-11, 19:50 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vi halverar priset till 1000 kronor + moms. Först till kvarn gäller även fortsatt.
2015-07-14, 08:43 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Köparen får nu även domänen prisia.se på köpet - perfekt domän för en prisjämförelsetjänst.
2015-07-14, 20:39 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Som svar på frågan så finns det möjlighet att köpa endast EN av domänerna för 500 kr + moms. Detta gäller då endast fram till dess att någon nappar på paketpriset.
2015-07-19, 16:45 | #5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Sommarrea. Vi sänker paketpriset ytterligare till 800 kr exkl. moms (alltså 1000 kr jämnt inkl. moms).
2015-08-17, 19:54 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En sista sänkning, få bägge domänerna för 600 kr exkl. moms (dvs 750 kr inkl. moms). Att köpa domänerna separat går inte längre utan det är bägge eller ingen som gäller till detta pris
2015-08-18, 10:00 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Köparen får även mitt domänscript till salu vilket jag själv använder för domänövervakning. Det kan köras på alla webbhotell som tillåter schemaläggning, dock med begränsningen att nya toppdomäner inte hanteras.
Svara |
|
|