FAQ |
Kalender |
2004-07-25, 16:36 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej.
Skulle nu vilja ha lite synpunkter på _DESIGNEN_ och upplägget av hultsberg.se. Sidan är inte helt färdig kodad än men om ni hittar buggar får ni gärna rapportera. www.hultsberg.se |
||
Svara med citat |
2004-08-30, 23:10 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du kanske skulle blurra "hultsberg.se" eller använda lite anti-alias på den?
En liten textsnutt om vad det är för sajt egenligen kanske inte hade skadat heller... |
||
Svara med citat |
2004-08-31, 00:02 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
* antialias på logotypen
* Mer luft i innermarginalerna ("cellpaddingen") * Tona ner färgen på boxarna (ramfärgen). De sticker ut lika mycket som texten: inte bra. * Sidhuvudet är så stort så man undrar vart innehållet kommer att vara. Känns lite "kampanjsida" över den storleken. * Bra att färgen på viss text (orange/brun) återfinns i den bruna delen av pälsen i sidhuvudet. Jag komenterar inte innehållet, bara lite av det grafiska. =) |
|||
Svara med citat |
2004-09-22, 22:37 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ganska snygg.
Men som vem det nu va innan att du borde ha info om vad som finns för de registrerade så man inte behöver registrera för att få reda på det... Finns så många som inte skriver nånting alls, utan bara registera dig bla bla bla, man blir faktikst sur när man hittat till en sån sida och sen inte får komma in och se.. |
||
Svara med citat |
2004-10-07, 22:58 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Om det nu mot förmodan var denna sidan så kan jag meddela att det är inte han som varken har kodat forumet eller designet det. Kommer från http://www.boogiedesign.com |
|||
Svara med citat |
2004-10-08, 12:56 | #6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan säga att denne Linus är den som skapat mest skräp på det här forumet, i mina ögon sett.
Känns som att Linus ser upp till många som lyckats här på WN och skriver saker som saknar betydelse, mest för att få med här på WN och vara en del av WN. Sjukt men den känslan blir bara starkare och starkare för varje inlägg jag läser av honom... |
|||
Svara med citat |
2004-10-08, 13:57 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2004-10-08, 14:13 | #8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ett vanligt problem med forum är att det finns 1000 frågor och 1 svar. Om alla kunde hjälpa till att svara lika mycket som dom frågar så kan vi alla ha nytta av forumet (men låt bli att svara om ni inte vet något såklart..=P)
Många vill bara ha svaret på sin fråga sen sticker dom. Jag tror personligen att jag har svarat mer än jag har frågat iaf... =) |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|