FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Bör vi jobba på att flytta #WN till irc.qu.com? | |||
Ja | 13 | 50.00% | |
Nej | 7 | 26.92% | |
Skit i det *o*a! | 6 | 23.08% | |
Antal röster: 26. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2006-01-05, 08:09 | #1 | |||
|
||||
Administratör
|
Bör vi jobba på att flytta #WN till irc.qu.com?
Med java-chattfönster för medlemmar osv? Ni som är medlemmar på aotv vet vad jag menar.
2006-01-05, 08:13 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Det tycker jag, varför? Vi slipper quakenets netsplits.
|
||
Svara med citat |
2006-01-05, 08:14 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Saknar med en chatt, dock tycker jag inte det behöver vara en irc server.
Utan något simplare kodat bara som säkert även blir smidigare. |
||
Svara med citat |
2006-01-05, 08:16 | #4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
/join #WN finns redan! Frågan är om det är rätt att byta efter så hrä länge? 3 svar en röst!??
2006-01-05, 08:17 | #5 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-01-05, 08:19 | #6 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Men jag vill ha låsta Nic så man vet vem man snackar med! Och det funklar inte där :/ /nick patrikweb är bara lite för enkelt för seriösa diskussioner! Så det får nåt inte vara en "barn" irc-server om vi skall ha en javachatt kopplat till Nick.
2006-01-05, 08:21 | #7 | ||
|
|||
|
Kom precis tänka på en sak just nu, mins en natt vi snacka Thomas vet inte om du minns det du var inte nykter precis.
Men vi snackade om IRC nät och du ville starta ett och tjäna pengar på spamma användarna med reklam. Så du har fått din irc server nu? Är det reklamfritt? |
||
Svara med citat |
2006-01-05, 08:28 | #8 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
!svt1 TV-BOT : 0600 - 0900 -> Gomorron Sverige : Nyheter och väder varje halvtimme -> http://www.tv.nu/popups/jan/05/svt1/0600-0900.html Spam eller inte men bra reklam! och användbart för många som inte ser det som reklam! BTW Den är klar och finns på periordvis på #alltomtv på irc.qu.com:6667 Jag tror som sagt att TV-BOT borde lyckas och borde bli inbjuden i många kanaler! Bra ide'er vettu som gynnar alla! Snart får du en också & lyckas!
2006-01-05, 08:32 | #9 | ||
|
|||
|
Det måste varit en annan gång du snackade om TV-bot, och det var inte med mig om.
Botar finns det många och rätt vanligt, dock kan dom bli jobbiga efter några timmar när alla verkligen måste prova den ;P |
||
Svara med citat |
2006-01-05, 08:35 | #10 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Spam via IRC är ju lite mer det vi höll på med 1996 när jag var 21? Var du född? Don't push it, som Rambo sa!
Svara |
|
|