FAQ |
Kalender |
2007-12-07, 12:09 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej,
Jag har kontaktat Netland.se för ungfär lite mer än en vecka sedan. Vad jag har hört så ska de ha snabb support, men jag har fortfarande inte fått något svar av dem. Är det någon som vet om de har lagt ner eller något dylikt? Undrar eftersom jag väldigt gärna skulle vilja ha svar på mitt mail. Tack på förhand! Hälsningar Claes Moberg |
|||
Svara med citat |
2007-12-07, 12:17 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ring på telefonen istället så får du nog snabbare svar.
0430 - 541 306. |
||
Svara med citat |
2007-12-10, 21:42 | #3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2007-12-10, 21:53 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Normalt inte, men jag hittar inget på deras sida där det står att de återkommer om x många timmar efter det man mailat till dem....
(Du kontaktar oss enklast på [email protected] eller med formuläret nedan.) de kanske inte har mail support? |
||
Svara med citat |
2007-12-10, 21:55 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det ska inte behövas men om man vill ha svar och inte har fått det så är det väl lika bra att lyfta luren, annars verkar det ju inte särskilt brådskande?
|
|||
Svara med citat |
2007-12-10, 23:17 | #6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag anser att ett webbhotell ska svara snabbt på mail. Betänk vilken bransch vi snackar om. Mailar jag däremot Gretas Sytillbehör så kan jag acceptera mitt öde att istället behöva ringa.
|
|||
Svara med citat |
2007-12-11, 16:02 | #7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hehe, tänk så skrämmande det kan vara att lyfta upp luren =)
2007-12-12, 20:30 | #8 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ja, ibland kan det ju vara lite skrämmande :P
Måste hålla med mothman, det är ju faktiskt mail som de håller på med en hel del! Men det verkar som att jag får ringa dem i alla fall. Är det någon som har erfarenhet av Netland.se? Är det ett seriös webbhotell? Är de bra eller dåliga? |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|