FAQ |
Kalender |
2006-12-08, 12:27 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Studera denna sida som jag snubblade på när jag sökte efter artiklar om sökmotoroptimering.
sökmotoroptimering.se Jämför sedan med Googles programpolicy för Adsense. Åsikter, kommentarer, reflektioner? Kanske är det någon som finns på WN som är den lyckliga ägaren? P.S Det är inte min mening att hänga ut någon enskild stackare på WN enbart för att vara elak. Jag kunde bara inte låta bli att presentera denna sida med tanke på att de flesta av oss som tjänar pengar på Adsense är (eller borde vara) livrädda för att bryta mot Googles programpolicy. /S |
|||
Svara med citat |
2006-12-08, 13:26 | #2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bärk!
Vilken skräpsida! allvarligt talat, vem vill lägga pengar på annonsering via Google om de visste att deras annonser hamnar på sådan ställen? |
||
Svara med citat |
2006-12-08, 13:38 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Enligt mina erfarenheter på massor av sajter så har just "type in sidor" den bästa konverteringsprocenten.
Alltså bland besökare som aktivt skriver in tex 'slipsar.se' är det väldigt hög procent som går vidare och köper en slips. Jag skulle alltså inte alls ha något emot att eventuella annonser för folk som vill köpa sökmotoroptimering visades där. |
||
Svara med citat |
2006-12-08, 13:42 | #4 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-12-08, 13:51 | #5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Har inte en tanke på att gynna den som äger sidan. Fast så tänker nog inte många. Edit: Fast med handen på hjärtat så har nog en hel del av oss sidor som nog kan ligga på gränsen för att kallas för MFA-sidor. En del bättre gjorda en del inte fullt så bra. Så att kasta första stenen är kanske lite vanskligt. Syftade inte på dig nu pitbull. |
|||
Svara med citat |
2006-12-08, 14:21 | #6 | |||||
|
||||||
Har WN som tidsfördriv
|
Här kommer mina små funderingar för debattens skull:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||||
Svara med citat |
2006-12-08, 16:55 | #7 | ||
|
|||
|
Skicka in den till google vetja. Så får vi se hur hårda de är på att alla ska följa deras regler.
|
||
Svara med citat |
2006-12-08, 19:22 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ganska roligt, hittade för ca 3 veckor sedan en exakt lika dan sida. www.bouncer.se antar att det är samma ägare och att han har fler sidor.
|
||
Svara med citat |
2006-12-08, 20:51 | #9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2006-12-08, 23:56 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmm, gränsen för mfa är inte lätt. Jag har ett antal idn-domäner jag försöker göra något med enligt denna mallen:
bläckskrivare.se Rewritad info från wiki mm. Rss-rubriker från diskussionsforum mm. Kan denna sida anses ligga på gränsen och vilka reklaminslag bör i så fall tas bort. Föreslag på relevant info som kan placeras på sidan mottages tacksamt. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|