FAQ |
Kalender |
2012-09-17, 12:29 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gillar att läsa på WN men de senaste månaderna så känns det som att mer än hälften av allt som skrivs handlar om FB, dejtingsidor, egenreklam och signaturer.
Kan man filtrera så man slipper se poster i köp/sälj? samt flitrera bort trådar som innehåller vissa ord? Har börjat tröttna på att läsa här på WN pga att det bara är 10% som är intressant. För mig skulle det vara underbart om jag kunde få välja att inte se några signaturer. Finns säkert många som hänger här för att göra reklam för sina sidor. Kanske bara är jag som stör mig på det här eftersom jag inte sysslar med det. |
||
Svara med citat |
2012-09-17, 13:06 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Att i övrigt höja kvaliteten på forumtrådarna överlåter jag till WNs ledning att fundera över, hittar nämligen ingen sådan inställning i kontrollpanelen :P |
||
Svara med citat |
2012-09-17, 15:24 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Klickade runt lite och det du kan göra är att minimera olika forumkategorier. Klicka på pilen uppe till höger ovan t.ex. köp och sälj. Det verkar i alla fall sparas mellan sessioner för mig.
|
||
Svara med citat |
2012-09-17, 16:43 | #4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det enklaste är väl att göra ett personligt rss-flöde. Då kan du filtrera precis som du själv vill.
2012-09-19, 19:17 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ahh tackar så mycket! Känns nästan som en helt ny upplevelse att läsa trådarna utan alla signaturer.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|