FAQ |
Kalender |
2010-09-11, 11:03 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag hade tänkt inhandla en domän strax. Domänen innehåller dock ett svärord. Närmare bestämt ordet "fucking".
Det jag undrar är ifall Google på något sätt behandlar sidor med sådana ord på ett annorlunda sätt. Jag menar, är min sida lika värd som alla andra i Googles ögon? Det innehåller ju ett fult ord. Jag har för övrigt inga planer på att publicera inlägg som innehåller svordomar, utan det är bara domänen som innehåller det ordet. Vad tror ni? |
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 13:19 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
De skiter i domänen, innehållet styr vad Google tycker om din sajt. Kuk kan ju vara Klaras ungdoms klubb.
|
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 14:37 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
Svara med citat |
2010-09-11, 14:51 | #4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
"kuk" tror jag bestämt är Kyrkans Unga Köping. Eller det var det tills "Kyrkans Unga" beslutade sig för att inte dela förkortning med "Kommunistiskt Ungdom", och istället blev "Svenska Kyrkans Unga", således blev det "SKUK" för Köping...
|
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 15:29 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Google hittade det åt mig: http://spron.se/entries/viewImage/47 |
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 15:43 | #6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Haha. Då vet man att ordet kuk brukar förekomma i domäner.
Men håll er gärna ontopic. Vill veta ifall jag bör köpa domänen med det "fula ordet" i eller inte. Har visserligen redan fått ett svar, men skulle uppskatta fler |
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 16:59 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
eftersom du ska satsa på ehandel och inte penissidor så ska du nog inte göra det.
|
||
Svara med citat |
2010-09-11, 17:11 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror ju helt på vilken framtoning du vill ge dig själv... Det kan bara du själv svara på. Jag hade aldrig valt den.
2010-09-11, 17:13 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Ah. Okej. Men jag tror nog jag kör på den. Frågan är ifall det har en negativ inverkan hos Google? |
|||
Svara med citat |
2010-09-11, 18:18 | #10 | |||
|
||||
Administratör
|
Google bryr sig inte så mycket
http://www.google.se/search?q=fuck+you+right+back
Svara |
|
|