FAQ |
Kalender |
2003-11-28, 15:48 | #1 | ||
|
|||
VIP
|
Hej,
Jag har tagit på mig att administrera en klädesbutiks nya webbsida. Klädesbutiken ligger i Sthlm och ingår i en mindre kedja. De har en domän som de vill erbjuda webbmail under och jag söker nu olika alternativ. Det som sökes är ett webbhotell eller någon form av webbtjänst som kan erbjuda följande. Det skall fungera ungefär som Hotmail; man skall kunna registrera sig och logga in på en webbmail för att kolla mailen. Det måste finnas möjlighet att lägga in företagets logga på sidan. Det får inte kosta mer än några hundra kronor per månad för 1000-2000 användare. Möjlighet att utöka för fler användare måste finnas. Har tittat på www.netmongol.com, som har mycket fördelaktiga priser, men vill kolla vad det mer finns för alternativ. Tacksam för svar! edit: Hoppas tråden ligger i rätt forum och inte skall ligga i Förmedling av jobb och tjänster. I så fall får gärna någon moderator flytta tråden, tack. |
||
Svara med citat |
2003-11-28, 16:32 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tjenix..
Kolla den här länken: Oderland - deras mailtjänster Du kan maila dem om din krav så kommer dem nog se till att hjälpa dig. Deras servrar ligger i Sverige och jag kan rekommendera dem varmt. Bra priser oxo... Lycka till! |
|||
Svara med citat |
2003-11-28, 21:12 | #3 | ||
|
|||
VIP
|
Citat:
Tar gärna emot fler förslag! Om man av någon anledning inte vill skriva här går det också bra att skicka ett PM eller maila på [email protected]. |
||
Svara med citat |
2003-11-29, 07:52 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2003-12-02, 02:10 | #5 | ||
|
|||