FAQ |
Kalender |
2005-10-25, 19:13 | #1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
En fågel viskade i mitt öra ett en användare "lovealex" spammar LunarStorm med sin sida say[dot]se
Lite ful tävling där alla som deltar automatiskt blir medlem hos Home Entertainment. Frågan är om någon snäll själ blir medlem på LunarStorm och spammar som attan. Detta för att vilja hjälpa ägaren bakom domänen som är Mobajl AB. Antar det är samma person som även har Silverplanet då domänen pekar dit och att denna person är den som driver mobajl. Synpunkter kommentarer? Känns lite fult lura yngre människor så... |
||
Svara med citat |
2005-10-26, 01:34 | #2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ja att sända ut den till massa människor på Lunarstorm som dessutom är underåriga är ju märkligt då det enligt reglerna på Say. se så måste man vara 18 år för att anmälan ska gälla, nu vet jag dock genom tidigare erfarenhet att detta inte alltid följs av bl.a Bonnier.
2005-10-26, 02:13 | #3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
Svara med citat |
2005-10-26, 21:43 | #4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kan nu meddela att personen i fråga nu är spärrad från Lunarstorm.
2005-10-26, 22:44 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Fick följande mail nu:
"Hej! Nu finns en tävling där du kan vinna en hemmabio från Philips! Den har allt vad du kan önska dig; DVD-inspelning, 5 högtalare, 150W subwoofer, Dolby Digital och så spelar den DVD, VCD, SVCD, MP3 och så vidare... Klicka här för att delta i tävlingen! Lycka till! Vänliga hälsningar, Silverplanet.se" Detta fast jag tackat nej till mail från de.
Svara |
|
|