FAQ |
Kalender |
2015-03-27, 11:26 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Nedan följer lite information om det jag söker. Har ni frågor/kritik/feedback/kommentarer så ta det antingen i tråden eller skicka ett PM till mig. Bakgrund Det finns ett antal "sociala" nyhetssidor, men många av dessa länkar bara till andra artiklar. Jag har en idé om en vidareutveckling av detta där deltagare själva kan skriva deras nyheter (samt många fler funktioner). Jag har tillsammans med några gjort en hel del grundläggande designarbete samt listat ner en lång backlog på de funktioner som ska finnas (en del kräver lite avancerade algoritmer för att det ska bli tillräckligt bra). Vi har även börjat koda på websidan. Jag hoppas att denna info är tillräcklig för dig att veta i vilket område detta berör - mer information ges privat till de intresserade. Om mig Jag är en Civ.ing. i Datateknik (KTH) och har jobbat som programmerare i några år. I dagsläget jobbar jag som konsult och har tidigare även haft roll som lösningsarkitekt och nu som projektledare. På min fritid programmerar jag lite då och då på egna hobbyprojekt (Java, JEE, JSF, Android, iOS). Vad jag söker Jag söker en driven och engagerad programmerare som kan Java, JEE och JSF och andra webtekniker/verktyg som kan behövas (plus om du är bra på algoritmer). Jag söker även en duktig designer och det är ett plus om du även kan HTML/CSS. Skicka gärna referenser på det du har gjort innan. Vad du får Jag kan i dagsläget inte erbjuda någon form av finansiell kompensation, utan du blir en partner i detta. Därmed är det viktigt att du anser att detta projekt låter kul och intressant. När en kommersialisering görs och ett bolag startas så delar vi lika på allt. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|