FAQ |
Kalender |
2005-07-25, 23:14 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
sökte efter någon manufrog tråd utan att hitta, så jag antar att det inte postats här förut! i annat fall ber jag om ursäkt.. hade tidigare mitt webhotell hos wa-data, och bytte för 1 månad sen till manufrog. främst för att jag inte förstår ett jota av asp, hade tänkt lära mig det, men tyckte det verkade krångligt! så nu satsar jag på php istället fördelarna med manufrog är många enligt mig. bra med plats, 350 meg utrymme för 100 kr per ÅR! hos wa-data betalade jag 169 kr per kvartal, och med 10 meg utrymme nackdelarna med manufrog är väl kanske farten, inte lika snabbt som när sidan låg på wa-data och en annan liten nackdel är att med mitt konto (lite) får jag bara 5 gb trafik per månad, kanske i snålaste laget. gör dock inte av med 5 gb per månad just nu, men jag förväntar att min trafik kommer öka! någon annan som har manufrog som webhotell för sin hemsida? positiv/negativ kritik!? |
|||
Svara med citat |
2005-07-26, 00:18 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
lite OT: Nån illasinnad själ kan ju regga manufrog.se
Kändes inte så seriöst då de bara reggat manufrog.com. Man bör ju iaf köpa de vanligaste (.com/.net/.se) om kunderna skriver "fel" och för att ingen annan ska kunna regga dem... tycker jag iaf Hur bra/dålig de är har jag tyvärr inte en aning om :P |
|||
Svara med citat |
2006-10-26, 20:57 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
smultronpuss: hur gick det med manufrog då? en kompis överväger att flytta sina mailman-listor dit och litet feedback vore trevligt.
|
||
Svara med citat |
2006-10-26, 21:43 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej!
Fungerade riktigt bra under den tiden jag låg där (ca 6-7 månader)! Sen växte några av mina sidor och jag behövde mer bandbredd, flyttade då vidare till powervps, och är nu hemma på svensk mark med sidorna sedan några dagar tillbaka! :-) Så förutom att ftpn kan kännas lite trög mot svenska sidor och eventuellt lite längre laddningstid så för det priset anser jag att det är riktigt bra drift och support! Prova att maila lite med dom och känn efter, mina erfarenheter är bara goda. |
|||
Svara med citat |
2006-10-26, 22:44 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
hmm, diggar felformuleringen, registrerade mig precis och på första fakturan står:
Citat:
Antar att det ska stå typ fakturamottagare, men ändå :P |
||
Svara med citat |
2006-10-27, 20:18 | #6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2009-10-22, 11:08 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
manufrog nere nu?
|
||
Svara med citat |
2009-10-22, 11:11 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
Japp... nere... still..
|
|||
Svara med citat |
2009-10-22, 11:12 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2009-10-22, 11:47 | #10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hum, fortfarande nere
Och jag som nyligen lagt en kollegas webbplats där RED Nu är i vart fall den sidan uppe Senast redigerad av Ciffan den 2009-10-22 klockan 11:58 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|