FAQ |
Kalender |
2008-11-16, 19:47 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
www.sharee.se och www.sharee.eu är till salu. Domänerna och sidan (design+php+databaser+alla orginalfiler). Sidan saknar besökare (eftersom den inte är lanserad än) men har god potential att bli en av dom bästa.
Flyttar utomlands och är tvungen att göra mig av med den till vilket pris som helst, nästan. Högst erbjudande med början på 2500 kronor. Info: - Väldigt bra adminsystem - Den har tagit mer än 250 timmar att utveckla - Enligt mig överlägset snygg design och extremt användarvänlig - PHP kunskaper krävs för att ändra sidan Kolla in den på www.sharee.se Intresserad? Skicka ett PM |
||
Svara med citat |
2008-11-17, 11:39 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur hämtas covers och trailers till serier/filmer samt IMDb rating? Manuellt eller automatiskt via ett script?
|
||
Svara med citat |
2008-11-17, 15:29 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
*bort*
|
||
Svara med citat |
2008-11-17, 15:30 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Priset står i annonsen 2500:- som utropspris.
|
||
Svara med citat |
2008-11-17, 18:50 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Väldigt fin sida.
Du borde dock jobba lite på säkerheten, hoppas du inte tar illa upp - men jag va tvungen testa lägga in några nya torrenter. |
||
Svara med citat |
2008-11-18, 00:09 | #6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det högsta budet är för närvarande 3000 kronor. Ni har fem dagar (120 timmar) att bjuda över om ni är intresserade.
Citat:
Genom att uppge IMDB-länk och torrentlänk ges följande information: - Torrentfilens storlek - Seeds/Leaches - IMDB betyg - Ett enklare namn (ex. Batman (1991)) - Geners/Taggar - Svensk text (fungerar i 99 av 100 fall) - Direktlänkar till Wikipediasök, YouTube trailersök m.m. Jag lägger in en torrent på mindre än en minut. Den går även att ordna (på er begäran) så att allt information hämtas från en annan hemsida liknande Sharee. Ett script finns klart för att kategorisera andra sidor snabbt och enkelt. Citat:
|
||
Svara med citat |
2008-11-18, 00:16 | #7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
*bort*
|
|||
Svara med citat |