FAQ |
Kalender |
2009-06-17, 21:04 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej alla!
Har under senaste året jobbat med ett projekt som jag nu ska sälja då de andra två som hjälpte till har hoppat av. Projektet är en Community för vårdnadshavare och förskolor. Ett kommunikationssystem skulle man även kunna kalla det. Som vårdnadshavare kan man gå in på förskolan där man har sitt barn och läsa om veckans händelser, se i förskolans fotoalbum, rapportera in barnets närvarotider, delta i diskussioner i forumet, anmäla barnet till diverse aktiviteter. Detta är enbart en del, vill man veta mer och är seriöst intresserad får man kontakta mig via PM eller helst genom mail. Projektet är programmerat i ASP.NET 3.5 & Ajax och använder MSSQL som databas. Inkomster inga, men heller inga utgifter. Va från början tänkt att sälja detta projekt som licenser till diverse kommuner/företag/förskolor. Pris: Bud (hade tänkt mig en 5-6 siffrig summa). Eller om Ni är intresserad av ett samarbete så kan även det vara aktuellt då jag inte orkar driva projektet själv. Säljer som privatperson och förbehåller mig rätten att neka sista budet om det är för lågt. Frågor? Skicka ett PM eller MAIL till info(a)marcusweb.se! |
||
Svara med citat |
2009-06-17, 22:27 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har du varit i kontakt med någon kommun/företag/förskola?
Hur har responsen varit då du berättat om projektet? |
|||
Svara med citat |
2009-06-17, 22:36 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
2009-06-18, 02:46 | #4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Finns den uppe så man kan få se den igång?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|