FAQ |
Kalender |
2010-11-10, 17:42 | #1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej,
Pga av tidsbrist vill jag sälja ett av mina projekt (h e m m a f i x a r e . s e) Hemsidan är inriktad mot folk som gillar att renovera och göra fint hemma. Användare kan lägga upp sina "hemmaprojekt" med bilder och beskrivning för att själv dokumentera och visa för andra. Finns även forum för att hjälpa varandra med tips och råd. Bakgrund: Jag köpte själv sajten av en annan WN-medlem för ca 3 år sedan. Jag drev då egen firma och hade storslagna planer på att vidareutveckla och marknadsföra sajten. Som för många andra så har jag inte haft tid och pga av det har aktiviteten på sajten sakta dalat. Jag tror fortfarande att det finns stor potential att öka och bygga upp aktiviteten på sajten. Fakta: Skriven i asp Sökmotorvänliga URL:er Registrerade användare: ca 300st Ligger bra till på många sökord på google (t.ex. "kakla kök") Besökare i okt: Unika: 6586, Ej unika: 13139, sidvisningar: 38998 (mest besökare i april och maj med ca 8000 unika/mån) Inkomster: kör lite adsense men de är dåligt placerade och knappt mätbara intäkter Webbhotell: Loopia (både domäner och drift) Databas: Mysql Domännamn: .se/.com Prisbild: Jag gav 32 000kr +moms för sidan 2007 (efter tuff budgivning). Jag vill gärna se bud som kommer upp i samma nivå. Om jag är ute och cyklar med värdering så kan jag även ta emot skambud men jag förbehåller mig rätten att inte sälja om jag inte känner att priset är det rätta. Jag tar emot bud via PM och mail: k(snabela)bnc.se . Vänligen PMa mig för mer info. Kladda gärna inte ner tråden med frågor. Eventuella bud postar jag löpande i tråden. |
|||
Svara med citat |
2010-11-16, 21:22 | #2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sidan finns fortfarande kvar för er som frågar. Inga seriösa bud ännu.
|
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|