FAQ |
Kalender |
2005-01-05, 05:30 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag planerar att skaffa kontor, bor nu i Stockholm. Vad ligger billigare kontorshyror på här i Stockholm egentligen? Någon som har koll på det? Skulle behöva något bra =)
Sen undrar jag också vad det kostsar lite runt om i landet, har haft planer på att flytta, och det kan komma igen. Typ Norrköping och lite mindre städer. Någon som har kontor där? PMa gärna om ni har något erbjudande om inhyrning |
||
Svara med citat |
2005-01-05, 13:28 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hur många m2 är du intresserad av?
|
|||
Svara med citat |
2005-01-06, 02:35 | #3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har fått uppfattningen att man får betala från 2 000 kr för ett rum på kontorshotell som ligger lite mer avsides, som här i Vallentuna medan man när jag för några år sedan hörde efter med World Trade Center fick betala 15 000/mån för några få kvm.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
Svara med citat |
2005-01-06, 02:42 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ev. kommer jag senare i vår att kunna erbjuda ett par kontorsplatser i Stockholmsområdet.
Hur är intresset för att hyra in sig för en skrivbordplats (delat rum) för 500-1000 kr/mån? Tillgång till toa m.m. finns. |
||
Svara med citat |
2005-01-06, 02:45 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ett företag som jag jobbar åt är på väg att byta lokaler i Stockholm - om jag har fattat det rätt så ligger priserna på ca 600-1200 kr/m2 och år om du inte vill vara inne i city (de kikar på kontorslokaler i söderort)
|
||
Svara med citat |
2005-01-07, 02:42 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |