FAQ |
Kalender |
2010-11-18, 08:11 | #1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej,
Det är nu dags att köpa en ny vinterjacka och jag hoppas att någon vet vart jag kan hitta en jacka jag vill ha. Jag är intresserad av en Nago Jacket, men som är lite mer tjockare variant - som motstår den svenska vintern. Det som gör Nago Jacket intressant är den mörkgröna militärstuket med emblem. Känner ni till vart i Göteborg (eller någon webbshop) där man kan hitta en liknande? Många tack! |
||
Svara med citat |
2010-11-18, 11:15 | #2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Helt ok jacka, men riktiga män har barbour
http://www.uncrate.com/men/images/20...ale-jacket.jpg :-) |
||
Svara med citat |
2010-11-19, 03:42 | #3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Äh, i år är det silvrig atari-jacka som gäller!
|
|||
Svara med citat |
2010-11-19, 04:02 | #4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
Svara med citat |
2010-11-19, 04:13 | #5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
många säger att det är kläderna som gör mannen..
Men mannen kan gott och väl göra kläderna . Själv föredrar jag mina gamla bombarjackor.. eller ja det är inte bombarjackor men stuket. Varma o goa. Och nu när jag inte har väst under så får magen som växt fram plats |
||
Svara med citat |
2010-11-19, 06:09 | #6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Köpte en så här förra året:
http://www.ralphlauren.com/product/i...uctId=10758476 Fast i svart. Blir nog samma i år igen, brukar köpa ganska tidlöst. |
||
Svara med citat |
2010-11-19, 07:27 | #7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Sorry OT, men här på Koh Samui behövs bara heltäckande regnrock, om man nu inte gör så här:
2010-11-19, 08:58 | #8 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Eftersom militär och emblem var mode förra året (och till viss del fortfarande är det), så bör du kunna hitta liknande jackor på tex H&M. Har ni inte NK i Göteborg? Om ert NK har samma utbud som här i sthlm så borde du kunna hitta ett tiotal varianter av den jackan.
|
|||
Svara med citat |
2010-11-19, 11:05 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Insåg att mitt inlägg var helt offtopic nu, sorry.
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|