FAQ |
Kalender |
2006-02-24, 17:06 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som kan tipsa var man lätt kan hitta siter som är intresserade av att byta textlänkar. Har ungefär 15 siter med Pr5 och en med Pr6.
Alla tips mottages varmt. |
||
Svara med citat |
2006-02-24, 17:16 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Säljer du även? Köper?
|
|||
Svara med citat |
2006-02-24, 17:17 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer / Köper var väl inte tanken kanske då jag inte är så insatt i det där. Dock tänkte jag att man kanske skulle göra lite byten eller så för att kunna öka chansen på högre PR
|
||
Svara med citat |
2006-02-24, 18:17 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Worm här på WN driver page rank club, ett ställe för sidor med PR4+ att byta länkar med varandra.
Den verkar vara nere just nu men du kan väl kolla den om ett tag. Page Rank Club |
||
Svara med citat |
2006-02-25, 11:05 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Om det är rätt klubb som jag hittade med Google. Din länk fungerande inte som tänkt. |
||
Svara med citat |
2006-02-25, 16:30 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
http://www.gamblingcommunity.se/pagerank/ |
||
Svara med citat |
2006-02-28, 21:15 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
PageRankClub ligger för tillfället i vila. Men kommer snart att komma igång på allvar. Det går dock att använda sig av den adress Axe nämnt. Nya medlemmar mottages också. Någon länk till PageRankClub är i dagsläget inte nödvändig och kommer inte att bli det för de som registrerar sig nu.
|
||
Svara med citat |
2006-02-28, 21:47 | #8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Påminner om Alexander Bard elitklubb lite så där.
Hoppas inte att DN upptäcker oss. Worn, man borde få klicka sig fram från själva annonsen till utläggaren. Lite jobbig konstruktion tyckte jag. Möjlighet till att lägga ut sina hemsidor i profilen borde väl också vara en möjlighet tycker jag. Så hemligt kan det väl inte vara, det är ju tillåtet att byta länkar med varandra. |
|||
Svara med citat |
2006-02-28, 22:32 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
"Noteras ska också att det även är väsentligt hur många länkar som utgår från sajten." Från: http://www.gamblingcommunity.se
Innebär det att, det är bättre att ha så några utlänkar som helst från sin sida för att man själv ska få bra pagerank på sin sida? Att ha länkarkiv eller samling av massa roliga länkar såsom knarka.com är inte bra för sin sidans pagerank? |
||
Svara med citat |
2006-02-28, 23:03 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Det finns vissa teorier kring det du påstår, dock kan jag inte bekräfta huruvida det stämmer. Någon annan kanske kan bekräfta eller förneka detta? Begreppet läcka PR används ju flitigt men innebär det att den länkande sidan förlorar PR?
Det som åsyftas är dock att en länk från en sida med hundra länkar är betydligt mindre värd för sajten den länkar till än en länk från en sajt med 5 länkar. Detta är bekräftat. Därför är detta en viktig faktor då man gör länkbyten. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|