FAQ |
Kalender |
2010-12-01, 11:28 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vaknade i mindre panik imorse när jag insåg att det var första december och jag inte hunnit fixa nån julklappskalender till sambon.
Låter lite konsigt kanske, men jag lovade att jag skulle fixa en i år då jag inte gjorde det ifjol, that's why. Dock är jag känd för att glömma saker och vara ute i sista minuten så nu hoppas jag på awesome hjälp från er! Jag behöver tips på 24st olika små grejor jag kan slå in. Helst inget tokigt dyrt men inte något skräp heller. Budget: 1000-1500 kr. Är lite osäker på hur sånt här fungerar... ska man börja med skräp och ge finare grejor när det närmar sig julafton eller ska det vara likvärdiga grejor hela vägen? Måste dra och köpa/fixa detta efter jobbet så jag behöver en hög med förslag före 16-17 Alla tips välkomnas och belönas med en imaginär pepparkaka och kärlek! Tack på förhand! P.S. Hoppas admin/mod tillåter att jag bumpar upp den här tråden under dagen då det verkligen är panik. Den får gärna raderas under kvällen Senast redigerad av digi den 2010-12-01 klockan 11:31 |
|||
Svara med citat |
2010-12-01, 11:33 | #2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
Svara med citat |
2010-12-01, 11:42 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Hade varit lite roligare att plocka ihop presenterna själv tror jag |
|||
Svara med citat |
2010-12-01, 11:49 | #4 | ||
|
|||
Nykomling
|
1. en chockladjulkalender
2. en trisslott 3. ansiktsmask 4. gillar hon te kanske en tekopp 5. gillar hon fortfarande te, en rolig tesmak 6. en en-timmes-fri-massage-av-dig kupong 7. samma kupong fast för diskberget ni alltid har 8. en dvd på hennes favoritfilm, editors cut ofc! 9. hundgodis 10. en lapp där det står en ledtråd till den där hemliga resan du har planerat efter nyår. 11. mer godis 12. en lott till 13. kupon för storstädning av lägenheten 14. en god body lotion (tjejer gillar tydligen sånt) 15. en form för muffins, lämpligtvis i ett annorlunda och skoj format 16. en voodoo-docka av dig själv 17. nåt annat skoj till hundarna, schampoo, leksak? 18. en parfym 19. en lapp där det står "ikväll." det är söndag och du fixar en trerättersmiddag hemma till er 20. ytterligare en lapp med ledtråd till resan 21. en god tvål 22. en chockladkaka 23. en flaska gott vin 24. underkläder |
||
Svara med citat |
2010-12-01, 11:54 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Oj, inga dåliga tips där perk, uppskattas!
Har faktiskt ett diskberg atm. så det är nog ingen dum idé Tror jag plockar en bunt grejor från den där listan men posta gärna mer grejor! |
|||
Svara med citat |
2010-12-01, 12:30 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Här kommer mina förslag (sorry för ev upprepningar):
godisklubba, chokladbitar förslagsvis lite finare i kolaform(?), bullformar, knäckformar, snygg penna, te, kaffe, ficklampa, mössa, usb-minne, mobiltelefonfodral, laptopfodral, fickplunta, tvål, badskum, julskum (godiset), lunch ute, middag ute, finfrukost på helgen på ett mysigt ställe, telefonställ till bilen, laddningskabel+ciggladdare till bilen, en pocketbok, kokbok, vantar, iPhone-vantar om hon har en iPhone, värmepåsar (CoolStuff eller Clas Ohlson, perfekt för kalla dagar), usb-leksak, boklampa, kuddhögtalare (CoolStuff), fin burk med julgodis som du bakat.. Jag vet ju inte vad hon har för intressen eller vad hon gillar, men tänk på det |
|||
Svara med citat |
2010-12-01, 12:36 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
HAHA perk.
Sjukaste listan, måste fan testa den på någon random tjej någon gång. Den verkar ju äga. |
||
Svara med citat |
2010-12-01, 13:13 | #8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Listan börjar ta sig nu, men keep 'em coming! |
|||
Svara med citat |
2010-12-01, 13:17 | #9 | |||
|
||||
Medlem
|
Kom på en till sak. Köp något så där roligt men onödigt som hon vill ha fast aldrig köper pga dumsnålhet (om hon nu är så). Typ sån där slime som man gör rent tangentbordet med, eller den där apelsinskalaren eller bananfodralet.
|
|||
Svara med citat |
2010-12-01, 14:02 | #10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Smart! Ska se om jag hittar nått kul och onödigt
|
|||
Svara med citat |