FAQ |
Kalender |
2012-07-02, 13:22 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Startbud 100€/st (ink.moms), leta upp domänen på Missdomain och lägg bud där.
bilnyckel.se bäddset.se designglas.se fickplunta.se flanellskjortor.se grilltillbehör.se hoodtröjor.se huvtröjor.se jeansskjortor.se jodhpurs.se köksmaskin.se manchesterbyxor.se mockajacka.se munkjackor.se piketröja.se playsuit.se polotröjor.se rugbytröjor.se sidenlakan.se skateskor.se skolväskor.se skärbrädor.se sminkväska.se sweatpants.se tweedkavaj.se täckbyxor.se vinterstövlar.se ögonkräm.se fettförbränningspiller.se |
||
Svara med citat |
2012-09-10, 12:27 | #2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
sätter 50€ startbud på de flesta domänerna
|
||
Svara med citat |
2012-09-10, 23:01 | #3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bjuder 50€ på skateskor.se, skulle uppskatta lite statistik.
mvh När avslutar du auktionen? Senast redigerad av John Adams den 2012-09-10 klockan 23:11 |
|||
Svara med citat |
2012-09-11, 08:56 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis innan ditt bud kom in hade jag sålt den utanför auktion, sorry.. Du får kontakta nya ägaren senare om du vill köpa den.
|
||
Svara med citat |
2012-09-11, 18:34 | #5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Då tycker jag att du skall ta bort denna domain från Missdomain.se om den är redan såld, det ser ut som att mitt bud är förtfarande aktiv där.
|
|||
Svara med citat |
2012-09-24, 15:48 | #6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sätter 500kr+moms/st köpnu pris, enkelt och snabbt utan auktion!
Om du vill köpa, skicka över dina fakturauppgifter så markerar jag som såld. Aktuell lista med domäner till salu (många indexerade i Google med hyffsad placering) : bilnyckel.se designglas.se ekologisktsmink.se fickplunta.se flanellskjortor.se fettförbränningspiller.se grilltillbehör.se gummistövel.se hoodtröjor.se huvtröjor.se instruktör.se jeansskjortor.se jodhpurs.se köksmaskin.se manchesterbyxor.se mockajacka.se munkjackor.se piketröja.se playsuit.se polotröjor.se rugbytröjor.se sidenlakan.se skolväskor.se skärbrädor.se sminkväska.se stilettklackar.se sweatpants.se säckar.se tweedkavaj.se täckbyxor.se vinterstövlar.se ögonkräm.se |
||
Svara med citat |
2012-09-24, 19:02 | #7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag tar vinterstövlar.se Du har redan mina uppgifter efter skate...
|
||
Svara med citat |
2012-09-24, 23:04 | #8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Uppdaterad lista med kvarstående domäner
500kr+moms/st köpnu pris, enkelt och snabbt utan auktion! Om du vill köpa domän, skicka över dina fakturauppgifter så avmarkerar jag i listan. Aktuell lista med domäner till salu (många indexerade i Google med hyffsad placering) : bilnyckel.se designglas.se fickplunta.se flanellskjortor.se fettförbränningspiller.se grilltillbehör.se gummistövel.se hoodtröjor.se huvtröjor.se jeansskjortor.se jodhpurs.se köksmaskin.se manchesterbyxor.se mockajacka.se munkjackor.se piketröja.se playsuit.se polotröjor.se rugbytröjor.se sidenlakan.se skärbrädor.se sminkväska.se stilettklackar.se sweatpants.se säckar.se tweedkavaj.se täckbyxor.se ögonkräm.se |
||
Svara med citat |
2012-09-25, 14:45 | #9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dra en faktura till Dream Builders AB för:
ögonkräm.se piketröja.se Andreas |
|||
Svara med citat |
2012-09-25, 16:56 | #10 | ||