FAQ |
Kalender |
2011-01-18, 11:01 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjena WN medlemmar
Jag undrar om någon har något bra tips om en site där jag kan hitta relativt billiga engelska content writers. OBS! Tipsa ej om Getafreelancer, då jag märkte häromdagen att svinen snott pengar från mitt konto pga inaktivitet(monthly dormant fee, som de kallar det), kommer inte att använda deras tjänster igen eftersom de inte ens brytt sig om att maila mig innan de börjar sno pengar från kontot. |
||
Svara med citat |
2011-01-18, 13:33 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
personligen föredrar jag forumet på digitalpoint.com ---> forums.digitalpoint.com finns indier som skriver väldigt väldigt billig content.
Men betala inte i förväg och gör helst bara äffarer med dem som har goda rewiews och högre itrader. |
|||
Svara med citat |
2011-01-18, 14:12 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
vworker.com har också det du söker
|
||
Svara med citat |
2011-01-18, 14:20 | #4 | |||
|
||||
Nykomling
|
även freelancer.com
|
|||
Svara med citat |
2011-01-18, 15:04 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Skicka mig ett PM ifall du ännu inte hittat någon. Jag har en snubbe som skriver 500 ord-artiklar för endast $3. Och det är bra grejer man får - i stil med typ, tidningsmaterial. |
|||
Svara med citat |
2011-01-18, 15:05 | #6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tackar för förslagen ska absolut kika på dem.
Nu har jag mailat fram och tillbaka med getafreelancer och hör och häpna, de betalade tillbaka mina pengar. De vägrade först, men efter några mail beslutade de sig för att betala tillbaka. Tycker fortfarande att det är en väldigt oetisk affärsmodell att gå och tömma medlemmars konton på pengar(utan att meddela dessutom) bara för att man varit inaktiv en period, men är riktigt glad att de visade lite goodwill och pröjsade tillbaka. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|