FAQ |
Kalender |
2014-05-03, 12:28 | #1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Hejsan, har ni synpunkter/förbättringar till vår nya hemsida?
Vi är en webbyrå baserad i Göteborg. www.flatfilthy.se Let us know! |
||
Svara med citat |
2014-05-03, 12:44 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Fonten är extremt pixlig i Chrome(windows).
Layouten är onödigt stor. |
||
Svara med citat |
2014-05-03, 15:08 | #3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Snygga färger och föredömligt avskalat. Dock är informationen om vad ni erbjuder i det tunnaste laget tycker jag. Bilder på medarbetarna skulle vara trevligt. Jag tycker även sajten skulle vinna mycket på att vara responsiv.
2014-05-06, 12:55 | #4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Gör den responsiv!
|
|||
Svara med citat |
2014-05-16, 09:25 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
2014-05-16, 12:13 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ang sidan blir jag inte såld alls. Möts av ett stort vitt utrymme med ett typiskt byråcitat, och sen får man egentligen inte veta något alls mer om er/dig som företag. |
|||
Svara med citat |
2014-05-16, 12:23 | #7 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Jag tycker det fanns en hel del likheter. "Nästan identisk" var väl en överdrift, det har du rätt i.
Ibland tycker man dessutom olika, face it
2014-05-16, 12:31 | #8 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
Svara med citat |
2014-05-16, 16:19 | #9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag måste säga att de interface ni (Zeki?) skapat är bland det snyggaste jag sett på länge! Sen gillar jag er hemsida också, det enda jag har att påpeka är fälten i kontaktformuläret som känns aningen för ljusa. Samt att det hade nog varit bra att ha ert företagsnamn bredvid er logga.
|
||
Svara med citat |
2014-05-16, 20:46 | #10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag är inte mycket för design men tycker det ser helt okej ut. Dock tycker även jag att det är lite för "stort". Det gråa utrymmet med texten "Skarp design & Pixelperfektion." är lite väl tomt och intetsägande för sin storlek. Gillar inte heller det turkosa längst ner. Sidan avslutas bättre med den mörkare färgen ovanför även om det är tråkigt och standard.
Svara |
|
|