FAQ |
Kalender |
2006-08-12, 16:06 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Självklart är inte antal besökare det slutgiltiga målet. Det är viktigare att man får tillräckligt med inkomster för att kunna driva webbsidan vidare, detta får man genom aktiva besökare. Inte själva antalet.
Men jag är ändå nyfiken. Inte minst eftersom frågan som brukar ställas är "hur många besökare har du?". Frågan säger ändå något om hur stor webbsidan egentligen är; 100 besökare, 1000 st, eller kanske 3000 st. Men hur många besökare tycker du, med din erfarenhet av egna och andras sidor, att Berunda (www.berunda.se) borde ha? Jag vill nämligen sätta upp någon typ av mål. När jag vet vad ni tycker är rimligt ser jag om det behövs fler besökare, eller andra insatser för att öka intresset ännu mer. Tack. |
||
Svara med citat |
2006-08-14, 13:40 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker det verkar vara en bra idé. Folk behöver ju alltid hjälp med allt
Besökar antalet är väl iofs svårt att uppskatta, men upp mot en 1000 om dagen bordeväl inte vara några problem, säkert många som surfar in och vill tjäna lite pengar när de inte har något att göra. Hur går det för dig så här långt? |
|||
Svara med citat |
2006-08-14, 14:19 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som sagt bra idé, eller jag tror jag har sett liknande sidor utomlands men iaf.
1000 unika per dag är småpotatis, med uppmuntran om att varje frågeställare ska promota sin egen fråga borde siten växa av sig självt. det gäller nog att se till att det inte tar slut på frågor under uppstartstiden. Då får ju de som är där för att tjäna pengar inget att göra och glömmer snart bort allt. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|