FAQ |
Kalender |
2010-05-18, 22:10 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en förfrågan från en kund som ska starta webbshop om mitt företag kan utveckla något med följande krav:
"Jag vill ha en hemsida (Webbshop inom kläder/smycken etc) där jag själv kan sätta in foton på mina produkter. Ca 3-4 st per produkt. Bilder som går att förstora. Kunderna ska betala genom att Överföra pengar till mitt bankkonto, inte genom kontokort. Någon slags koppling kundvagn - ordererkännande till e-mail". Jag söker en duktig samarbetspartner till detta eventuella projekt, önskvärda kvalifikationer från min sida är: * Lösning utan licensavgifter od. * Gör saker som passar alla webbläsare och operativ. "Lätta" grejer. * Du måste ha eget företag för fakturering etc. Ge mig ett förslag på vad denna produkt skulle kunna kosta att utveckla, ingen galenskap a´la it-bubblan tack. ;-) Maila mig på [email protected] om du är intresserad. |
|||
Svara med citat |
2010-05-20, 20:21 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har fått ett antal erbjudanden och nöjer mig med det. Jag kommer att gå vidare med ett par av dessa för det eventuella uppdraget och tackar alla som visat intresse.
MVH Peter |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|