FAQ |
Kalender |
2012-01-30, 02:30 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Jag är ny här, så om jag inte anpassat mig till något forumpraxis så lägg en sidonotis med ett ps/ds i era inlägg om det behövs korrigeras för ordningens skull men undvik 'viktigpetteri'. Vad sägs om att köra igång en tråd vars namn är enligt rubriken: 'Stora domänleken'? Reglerna ser ut enligt följande: Man ger förslag på domäner som kan tänkas säljas i framtiden samt är lediga och delar med sig till dom som kanske är bättre bemedlade eller troende i denna form av investering. Jag satt för någon vecka sen och försökte komma på bra och lediga domäner så först till kvarn då: Kom gärna med förslag och regler för att förädla namnval! .se-domäner snash.se daycation.se dagstripp.se reday.se watpho.se omnito.se fx1.se 1fx.se 0px.se fzt.se ixy.se ixie.se cept.se etym.se iffy.se omnitag.se pixelfx.se sunpod.se sunpad.se powerpod.se unipad.se uniwave.se wavepad.se winpod.se micropad.se minipod.se x1px.com 0xid.com citinoid.com guaqua.com simuwake.com omniwake.com omnigee.com omnislip.com omnifame.com omnisprite.com omnipause.com uniped.net dashpad.net dashpad.org minipod.org easypad.org Jordansk one.jo Afghansk live.af Albanska mendje.al elegant.al elegante.al fantazi.al risi.al dashur.al taze.al zukas.al Läste någonstans att vi fått 1 miljard till internetanvändare eller noder under 2000-talet så tillväxtmarknader är ju intressant. :-) |
||
Svara med citat |
2012-01-30, 15:06 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Problemet med denna typ av lek är väll att ingen skulle dela med sig av namn som man själv tror på utan istället registrera dom själv? Då faller liksom hela idén..
|
||
Svara med citat |
2012-01-30, 15:27 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej eng3l,
visst är det nog så, jag vet inte, jag hade mer namn än vad jag både ville och hade råd och registrera så tänkte att det kan va kul och se ifall någon hänger på för att stödja 'tillväxtmarknaden' i givmild kapitalistisk anda och innovation. Hur som haver är det ju dumt och slänga bort legitima produkter eller sitta och va äggsjuk på något som man ändå aldrig exekverar. Hejhopp! |
||
Svara med citat |
2012-01-30, 15:53 | #4 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag tycker att det var ett fantastiskt förstainlägg. Det ska du ha en eloge för!
2012-01-30, 17:36 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tackar och bugar! Fick precis meddelande från Helix som knep watpho.se .. skall bli kul sen och se hur många som blev registrerade och följa eventuellt domänvärde på www.domaintool.se ..
Senast redigerad av Carlberg den 2012-01-30 klockan 17:47 |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|