FAQ |
Kalender |
2011-06-17, 11:55 | #1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har lite problem med Google webmasterstool för min blog.
Det är ett genomsökningsfel och google säger att den inte hittar www.min-doman.nu/a Jag förstår att det blir ett genomsökningsfel då jag inte har någon sida som heter "a". När jag prövar att hämta någon av sidorna som googleboot så får jag fram följande adress som jag tror kan vara anledningen till att det blir fel, men jag har ingen aning om hur jag ska åtgärda den. Location: http://www.min-doman.nu/a%E2%80%8Bll...Bant%E2%80%8B/ det borde ju stå Location: www.min-doman.nu/allmant/undersida/sida Någon som har råkat ut för liknande ? Eller känner till vad det kan vara som gör att google bot lägger till dessa tecken. |
||
Svara med citat |
2011-06-17, 13:12 | #2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Jag har exakt samma fel på en av mina bloggar.
Kör Svensk Wordpress med Headway som tema. Liknande (fast med siffror) inträffar även på en annan av mina bloggar med Svensk Wordpress. Jag har dock ingen /allmant Jag misstänker starkt den Svenska versionen av Wordpress, för detta har inte hänt på mina övriga installationer.. |
|||
Svara med citat |
2011-06-17, 13:37 | #3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Även jag har fått detta på säkert 10+ olika WP sajter med olika teman osv. Men gemensamt för alla är att det är Svenska WP.
Fortfarande ingen aning om vad som orsakar det. |
||
Svara med citat |
2011-06-17, 15:51 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fast jag kör en den engelskaversionen, så jag tror inte att det är den gemensamma nämnaren.
Jag har installerat via den automatiska installationen från binero. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|