FAQ |
Kalender |
2004-04-01, 02:48 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla
Jag undrar om det är någon som vet av något Support Ticket System som ni kan rekommendera ? Även om priset är av sekundär betydelse så får det inte vara några fantasisummor. Något som jag skulle uppskatta var om det fanns en språkmodul för även om det inte finns någon modul på svenska så är det lättare att översätta såna system. |
||
Svara med citat |
2004-04-15, 01:47 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Har funderat på att pröva eSupport från kayako.com, verkar bra och inte för dyrt, har dock inte kommit till skott än.
|
||
Svara med citat |
2004-04-15, 02:27 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har också bestämt mig för eSupport från kayako.com. Vi kommer troligtvis att köpa deras tjänst om 1-2v. |
||
Svara med citat |
2004-04-15, 02:38 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har bara sett det från "kundsidan", men RT, http://www.bestpractical.com/rt/ verkar fungera bra och är ganska spritt tror jag.
|
||
Svara med citat |
2004-04-15, 03:05 | #5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Släng ett öga på perldesk.com innan, har kört det i över en vecka nu med hög belastning, riktigt bra och enkelt system.
|
|||
Svara med citat |
2004-04-15, 04:07 | #6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Yupp, kayako's system såg finare ut design-mässigt.. men annars så är Perldesk bättre. :P Det ser man nästan direkt om man kollar igenom, båda ticket systemens demo-siter. Lycka till! MVh/Alper |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|