FAQ |
Kalender |
2006-05-08, 22:28 | #1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej igen.
Jag har utvecklat det första Internet robot spelet. Ni kan läsa om det här i den lokala tidningen i HD samt i aftonbladet. http://hd.se/angelholm/2006/04/19/st...om_styrs_fraan http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...604573,00.html Hör av er om ni vill ha en test runda eller bara logga in till kameran till arenan och prova att styra. När jag hör att reläerna klickar så sätter jag på modellerna(om jag är där). www.gamereality.se Jo, det är gratis att ta en test runda. Detta är ett hobby projekt. Regards Magi |
|||
Svara med citat |
2006-05-08, 22:34 | #2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du kanske borde läsa reglerna här på wn?
Citat:
2006-05-08, 22:39 | #3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Men det är ju en hobby. Jag bara provar att se om folk är berädda att betala för att köra. Alla får testa tekniken gratis ju. |
|||
Svara med citat |
2006-05-08, 22:52 | #4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Världen skulle blivit mycket tråkig om man följde regler rakt av. |
||
Svara med citat |
2006-05-08, 22:53 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det var roligt.
Förslag: *Hade varit kul om man kunde kriga med småtanksen. Kanske går men jag fattade inte hur. *Den lilla tanken rör sig för snabbt med tanke på arenan och delayen. *Bildkvaliteten var sådär. Hellre lägre upplösning med högre kvalle. Cool tjänst annars. |
|||
Svara med citat |
2006-05-08, 22:59 | #6 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Hade jag haft bättre bredband kunde du få tv kvalite. Det finns en länk längst upp på siten www.gamereality.se som heter "High quality" där du kan se den nästan högsta bild kvaliten man kan få men den ger bara 1-2 fps. Hade jag haft bättre bredband skulle du få den kvaliteten med 25-30 fps. Regards Magi |
|||
Svara med citat |
2006-05-08, 23:47 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Här är ett gammal forum inlägg av dig.
Forum inlägget finns inte kvar längre, men här är googles cashning. (Hoppas länken funkar) http://66.249.93.104/search?q=cache:0A3HPT...se&ct=clnk&cd=1 Har för mig att man kunde styra det utomhus förut? (Inte orkat läsa igenom allt igen) Cool ide förresten |
||
Svara med citat |
2006-05-10, 14:07 | #8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
a,s,w,d klicka i skärm. Provade och det hände ingenting.
|
||
Svara med citat |
2006-05-10, 20:48 | #9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Själva idén att låta andra styra något som finns i verkligheten tycker jag är en kul idé.
En annan kul grej man skulle kunna prova är att montera in sömnpilspistoler på banker som aktiveras under ett rån. Man får pluspoäng när man träffar rånarna och minuspoäng när man träffar gisslan. Vad tror ni om det? |
||
Svara med citat |
2006-05-10, 23:31 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Så man vet när man ska sitta vid datorn för att få tillfälle skjuta sömnpilar... Så det skulle verkligen inte funka. Tror inte heller banker skulle tillåta sådan metod för "lek". |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|