FAQ |
Kalender |
2013-01-26, 15:45 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sitter på .com för en stenrik flickas efternamn, nämligen denna flickas: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...apartment.html
Kan man göra något vettigt utav detta? Finns det något värde i denna typ av domän? |
||
Svara med citat |
2013-02-01, 17:45 | #2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle inte tro det. Hon ser inte ut som typen som startar en privat blogg. Dessutom har du bara en potentiell intressent så priset (om du skulle sälja den) blir förmodligen lågt. Sannolikheten att hon köper den av dig är nog ganska liten.
Så vida du inte har lust att sätta upp en fansite så har du nog ingen användning av den. |
||
Svara med citat |
2013-02-02, 09:20 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Den är inte värd någonting. Hade du haft .ru istället hade det eventuellt varit värd något men å andra sidan hade pappan sett till att du förlorat den om de nu velat ha den.
Vare sig pappan eller dottern är någon kändis utanför ryssland eller om ens i ryssland om jag ska vara ärlig och att de skulle vilja ha en .com adress är osannolikt. En "oligarch" som han har inget behov av en hemsida, man skyltar inte med sig själv i ryssland när man är så rik, man håller en låg profil. Det är som föregående medlem skrev, skapa en fansite är väl det enda... men varför ska man vilja göra det.... Hon har helt säkert nog med fans, dvs sig själv och sin spegel. |
||
Svara med citat |
2013-02-02, 10:16 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror faktiskt att du själv aldrig kommer få ett öre. I det läget lägger familjen hellre pengarna på en advokat och tvingar den av dig. Ganska uppenbart varför domänen är reggad...
|
||
Svara med citat |
2013-02-19, 21:45 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
sundquist
Citat:
Titusbramble Citat:
Det är ett vanligt efternamn inte ett varumärke, Pappan kan inte tvinga från mig den. Hon bor i NY i USA där hon läser på universitetet, innan dess 15år i Schweiz & Monaco. Pappan bor inte i Ryssland heller. Han äger bl.a. fotbollsklubben Monaco. Köper massor med fastigheter i USA Inget man gör om man vill hålla låg profil. Oligarker är kända för att flasha med sina pengar, vill gärna in i politik eller köpa fotbollsklubbar eller enorma yachter osv tvärtom mot att hålla låg profil. Han är en världens 100 rikaste män o inte helt okänd, absolut inte i Ryssland. Gregoff: Det är ett vanligt efternamn inget varumärke. Kan någon tvinga från någon annan "andersson.se", nope. Ond tro, knappast ---------- Jag förstår givetvis att chansen att man skulle kunna sälja denna domän för stora pengar är extremt liten. Det är väldigt liten chans o vinna på postkodlotteriet, vilket kostar 150kr/månad också. Denna domänlott kostade mig 70kr en gång. Jag kommer kanske kunna sälja vidare den som en lott något dyrare till någon annan som också tänker "en billig lott". I väntan på dess tänkte jag få lite tips o ideer på vad man kan göra utan att provocera. Är fansite det bästa? Kanske en autoblog på Rybolovleva-tema? "rybolovleva" googlas trots allt 27000ggr/månad. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|