FAQ |
Kalender |
2006-09-13, 16:42 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ska köpa flera domännamn och är intresserad av att veta var jag hittar dom billigaste. Jag ska inte ha webbhotell till. Finns det något företag som erbjuder paketpriser, om man t ex köper 5 eller 10 stycken domäner på en gång?
|
||
Svara med citat |
2006-09-13, 18:10 | #2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Dvs, slår ihop alla priser før .com, .se, .nu m.m. Sen finns det webbhotell som kanske ligger någon krona under før en .org domæn. Men lønt att regga på olika hostingføretag. Vælj loopia, extremt smidigt grænssnitt också. EDIT: Norska ord |
|||
Svara med citat |
2006-09-13, 18:50 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tror Loopia är billigast, har hört att dom tom går back på att sälja domännamn men att dom hoppas att man tar ett webbhotell på köpet eller i framtiden.
|
||
Svara med citat |
2006-09-13, 19:35 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Loopia är bäst för det.
Har man många domäner måste man veta att ett tjänsten som registreraren tillhanda håller är säker och att företaget är ett proffs. Det uppfyller Loopia. Att falla för enbart pris gör mest nybörjare, tills dom vet bättre. |
||
Svara med citat |
2006-09-13, 23:00 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Det lutar åt att jag kör på Loopia.
|
||
Svara med citat |
2006-09-15, 01:59 | #6 | |||
|
||||
Medlem
|
Japp, regga på loopia. Bra admin och grym support!
Hepp! /CJ |
|||
Svara med citat |
2006-09-15, 05:01 | #7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Annars beroende på vad det är för .tld så finns det ju alltid utländska billigare domänleverantörer.
www.godaddy.com www.joker.com www.enom.com - reseller m.m men vill du hålla det svenskt så är loopia att föredra... |
|||
Svara med citat |
2006-09-15, 10:08 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Loopia är väl säkert bra, men de är inte billigast i alla lägen, finns gott om framför allt utländska konkurrenter som har riktigt låga priser och minst lika bra tjänster i övrigt... Skall man ha .se-domäner så är det väl förstås vettigt välja en svensk leverantör...
Alper nämnde några bra och billiga.
2006-09-15, 12:34 | #9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Godaddy är vidriga, använd namecheap.com..
|
|||
Svara med citat |
2006-09-16, 11:11 | #10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
personligen gillar jag godaddy.com, men loopia är också väldigt bra, som sagt grym support!
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|