FAQ |
Kalender |
2006-12-12, 22:48 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Går det att länka direkt till ett ISBN nummer på CDON.com, precis som man kan göra på Bokus, Adlibris, m.fl? Eller är man fast i CDON's egna produktnummer?
Värdelöst att behöva gå till deras sajt, söka en produkt och sedan kopiera produktlänken... |
|||
Svara med citat |
2006-12-12, 23:29 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
http://www.cdon.com/main.phtml?page=search...area=books_isbn
xxxxx = ISBN Den använder jag och funkar kanon. Förutom lite problem i bland om man kommer som ny besökare till cdon genom att man vid första klick på länk kommer till valet av språkversion av sidan. Men nästa gång funkar den bra, och även bra på folk som tidigare besökt cdon och har en aktiv session igång(vet ej om de lagrar någon cookie för att kolla detta, har inte orkat kolla upp det). |
|||
Svara med citat |
2006-12-12, 23:47 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack,
Jag lyckades klura ut någon sådan länk också, men det är fortfarande bara till ett sökresultat. Inte till infon om en specifik bok, något liknande www.cdon.com/product.phtml?prod=269531 fast med ISBN hade varit mycket bättre... |
|||
Svara med citat |
2006-12-13, 00:05 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
Svara med citat |
2006-12-13, 00:20 | #5 | |||
|
||||
Medlem
|
En tackar. Stort.
Finns den tillgänglig någonstans på sidan och jag bara missade den? |
|||
Svara med citat |
2006-12-13, 00:24 | #6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om du undrar hur jag fick tag på den så var det via mail. Så du bör nog inte vara orolig att CDON blir sura för att du använder filen. |
|||
Svara med citat |
2006-12-13, 00:27 | #7 | |||
|
||||
Medlem
|
Hmm men vid lite sökningar verkar bara engelska titlar finnas med i listan? |
|||
Svara med citat |
Svara |
|