FAQ |
Kalender |
2012-10-10, 16:49 | #1 | |||
|
||||
Medlem
|
Letar efter en design & sökfunktion för Wordpress med en enkel företagsinformation.
Besökaren skall kunna söka efter företag och ort. Har letat efter div pluggin och tema men inte hittat det jag söker, det skall innehålla en grundläggande information om företaget. Tex. bild, namn, adress, telenr, fax, webbsida, e-post. Skicka ett PM om du har F-skatt och ngt som passar in på en enkel företagskatalog. |
|||
Svara med citat |
2012-10-10, 20:33 | #2 | |||
|
||||
Medlem
|
Har fått en del förslag.
Men det jag söker är en enkel 2 kolumssida med tophead och bottom… typ Twenty Eleven tema. Startsidan består av presentation och sökfunktion av företag. Undersidorna skall också vara 2kolums med en presentation av det sökta företagets grundläggande information. Alla sidor är med annonsplats till höger. Tophead logga+bild. Bottom kan vara kontakt, info, länk m.m Har skapat en del enkla sidor själv Wordpress men söker nu efter ngt med mer design/sökfunktion inriktat. Återkom gärna med förslag och prisidé via PM. |
|||
Svara med citat |
2012-10-15, 10:51 | #3 | |||
|
||||
Medlem
|
Har fått frågan om budget och den ligger för detta projekt mellan 3-5 tusen.
Skicka ett PM om du har F-skatt och ngt som passar in på en "enkel" företagskatalog i wordpress. |
|||
Svara med citat |
2012-10-15, 15:46 | #4 | |||
|
||||
Medlem
|
Har nu hittat det jag söker och tackar alla som visat intresse.
Mod Tråd kan stängas. |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|