Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Yes, another pitbull page...

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2005-12-06, 01:51 #1
pitbulls avatar
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 100
pitbull pitbull är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
pitbulls avatar
 
Reg.datum: May 2004
Inlägg: 1 100
En köpguide för American Pit Bull Terrier lades ut i natt efter lite omdesign. Tanken är att informera APBT-köparen om de faror som finns med att handla hund av de hundskojare som är verksamma på nätet och säljer blandraser (oregistrerade hundar) som renrasiga.

Anyway... Nu skulle jag gärna vilja veta bland er som ännu inte är "hundbitna": Vad tycker ni om den text som finns på sidan. Är den lättbegriplig? Tar gärna emot synpunkter om designen, koden mm också, så fram med era åsikter. I'm listening...

http://apbt.nu är adressen.

/Stefan
pitbull är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-12-06, 11:08 #2
dynadesign dynadesign är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 1
dynadesign dynadesign är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.
 
Reg.datum: Dec 2005
Inlägg: 1
Ett hett tips är att göra nästan alla sektioner/rubriker till länkar, så att man enkelt ka nhitta det man söker snabbt.
dynadesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-12-06, 12:44 #3
Bjarne Bjarne är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 103
Bjarne Bjarne är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2005
Inlägg: 103
Har visserligen hund själv, så jag vet att det inte är helt lätt att köpa vovve, men jag tycker texten är bra. Länkar till rubriker som tipsades om ovan är bra, och kanske man skulle avsluta med nån slags sammanfattande lista med de viktigaste punkterna att tänka på. Äh, jag vet inte jag tycker sidan är bra.
Bjarne är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-12-06, 21:18 #4
webbtekniks avatar
webbteknik webbteknik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 571
webbteknik webbteknik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
webbtekniks avatar
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 571
Jag saknar helt klart bilder! En sida om hundar som inte innehåller en enda liten bild på en hund (okej finns en väldigt otydlig hund bredivd loggan) tycker jag bara känns konstigt. Dessutom tycker jag det känns fel att sidan är så lång, första intrycker jag får är att jag hamnat på en blog och inte på en "vanlig" webbsida.

Tycker den bör delas upp i flera undersidor med en enkel meny att navigera där i mellan. Tex en för priser, en för renrasighet, en för sjukdommar osv.

Sedan tycker jag det känns som alldeles för mycket reklam på samma stället, när man kommer in på sidan är hela högra halvan täkt av reklam, kanske bättre att minska reklamen här och sprida ut den lite mer över hela sidan, kanske nått längre ner.

Däremot gillar jag stilrenheten på sidan. Så med nån bild och uppdelning i undersidor tror jag den skulle bli riktigt bra.
webbteknik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2005-12-09, 09:25 #5
arne.w arne.w är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 31
arne.w arne.w är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Nov 2005
Inlägg: 31
Lägg in rubrikerna överst och sedan ankare och tillbaka längst ner på varje rubrik, så kan du lägga in mer text och ändå ha en lättläst sida. Är det nödvändigt med google adds?!
arne.w är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017