FAQ |
Kalender |
2014-10-27, 11:13 | #1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Söker länkbyte till ämnena nedan. Ämnet hänvisar till vad webbplatsen/sidan handlar om och nischen till vad jag helst önskar länkande webbplats berör. Ju mer relevant desto bättre.
Kan tänka mig länkar från allmänna sidor/bloggar om de har en hög kvalitet (inget spam med SEO-länkar i varje inlägg etc.) Ämne (Nisch) Kreatin (Kosttillskott/Träning) Utemöbler (Trädgård/Möbler) Gasolgrill (Trädgård/Mat) Cykeldator (Cykling/Träningstillbehör) Pulsklocka (Träning/Träningstillbehör) Liggunderlag (Friluftsliv) Plattång (Hårstyling/Frisyrer) Locktång (Hårstyling/Frisyrer) TV-bänk (Möbler/Inredning) Bäddsoffa (Möbler/Inredning) Hotell (Resor) Webbhotell (Egen hemsida/webbhotell) Kan ge länkar från: Allmänna bloggar (Hög kvalitet) Resor, Hotell, Flyg Tandblekning Webbhotell + en uppsjö av andra. Speciella krav: - Länkbyte i samband med publicering av ny och relevant text. - Du skriver texterna som ska publiceras på dina sidor och länka till mig - Jag skriver texterna som ska publiceras på mina och länka till dig |
||
Svara med citat |
2014-10-29, 14:48 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
........... skickar pm istället.
|
|||
Svara med citat |
Svara |