FAQ |
Kalender |
2007-02-10, 16:47 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer nu min sida som är i kategorin mjukvara. Sidan behöver
ingen direkt administration utan bara lite uppdateringar någon gång ibland. Ganska mycket SEO nerlagt och sidan ligger #2 plats på huvudsökordet. Har även mycket bra domän. Pagerank: 5 Inkomst: $8 /dag (snitt i februari, adsense) Besök: Några hundra dagen (har inte exakt siffra) PMa för mer info... |
||
Svara med citat |
2007-02-10, 20:08 | #2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
pm tack
|
|||
Svara med citat |
2007-02-10, 20:26 | #3 | ||
|
|||
Nykomling
|
pm tack
|
||
Svara med citat |
2007-02-10, 20:36 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
pm tack
|
|||
Svara med citat |
2007-02-10, 20:36 | #5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Intressant för hela WN att veta att ni skickat PM. Om någon är intresserad så har jag pratat med Marcus på MSN idag!
|
||
Svara med citat |
2007-02-10, 20:43 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det blir fler och fler på detta forum som inte vågar visa vilka sidor de står bakom i sin profil. Mycket skäp sidor och domäner blir det med, lite tråkigt.
|
||
Svara med citat |
2007-02-10, 20:50 | #7 | ||
|
|||
Medlem
|
Nicklas, hur finner du detta relevant till min tråd?
Anledningen till att jag inte går ut öppet i forumet med vilken sida jag vill sälja är att jag varken har lust eller tid att disskutera den med WNare som egentligen inte är intresserade. |
||
Svara med citat |
2007-02-10, 21:01 | #8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Du har fortfarande ingen sida i din profil.
|
||
Svara med citat |
2007-02-10, 21:09 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej igen Nicklas,
Då jag skriver på WN i egenskap av privatperson så kan jag ju inte ha hemsidan för det företaget jag företräder. Och privat så säljer & köper jag hemsidor så det varierar vad jag tillhandahåller har jag ingen fast hemsida. Har varit i branschen de senaste 7 åren men kan ladda upp en version av phpLD och lägga till lite länkar som jag kan ha i min profil om det får dig att känna dig bättre. |
||
Svara med citat |
Svara |
|
|