FAQ |
Kalender |
2013-05-02, 01:49 | #1 | ||
|
|||
Banned
|
hej jag håller på att byggar om min hemsidan men ha fasnat jag försöker få bort så det inte så mycke undersidor hjälp include med ni kan se hemsidan på http://www.pshorsesite.com/Test/
sidor som är nu bottom.php top.php meny.php meny.php top.php och bottom.php dom två ska slå hi hop och all codning ska flyttas till index.ph om nån villing hjälp mig mot betlaning. adder mig på msn |
||
Svara med citat |
2013-05-02, 02:48 | #2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ursäkta att jag stör, men jag störde mig ordentligt på hur slarvigt du skriver. Inte bara i denna annons utan även på hemsidan.
Du stavar fel, kostar om bokstäver och skriver mellanslag i ord. Grammatiken är också väldigt dålig. Man brukar säga att man skall tänka sig för innan man pratar, lika så gäller när man skriver. Läs igenom din text innan du publicerar den. Ang. ditt problem. Är det verkligen klokt att slå ihop dessa två filer? Skall dem inte återfinnas på några undersidor? Om så är fallet, om du slår ihop filerna så kan du inte använda dem på några av undersidorna. Så länge du inte tänker att du skall spara top.php och buttom.php filerna och inkludera dem på undersidor, men att på index.php använda "hårdkodad?" kod förstås? Det normala brukar vara att man kopierar bara allt som finns i top.php, slänger in det i index.php längst upp i dokumentet, och sedan repeterar proceduren för buttom.php, men att du lägger in den koden längst ner i dokumentet. Sen beror det ju självklart på också hur exakt koden är skriven, men i de flesta fallen är det så det fungerar. |
||
Svara med citat |
2013-05-02, 03:06 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
Svara med citat |
2013-05-02, 03:50 | #4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Jag fick gå hos stödlärare hela min skolgång, jag vet hur svårt det kan vara.. Jag var i stort sätt helt döv tills jag var tre, och hade således svårt med talet under hela min uppväxt, men jag vet att med trail and error kommer framgång. *Jag vet att han vinner på att läsa sina texter ett par gånger innan han publicerar dem. Han framstår inte bara som mer seriös, han lär sig av sina misstag som HAN SJÄLV KOMMER PÅ. |
||
Svara med citat |
2013-05-02, 04:03 | #5 | ||
|
|||
Banned
|
jag inte vill ha include cod . det för de sid som top.php , bottom.php dessa sidor är hårdkodad . det däför jag vill ha dem på en och samma sida det enda som ska vara med include är meny.php .
EN SAK TILL SLUTA RETA MIG FÖR MIN STAVNING HÄR OCH PÅ MIN HEMSIDA JAG GÖR SÅ GOTT JAG KAN. |
||
Svara med citat |
2013-05-02, 10:20 | #6 | ||
|
|||
Banned
|
Vem retar dig?
Inge här retar dig utan talar om något för dig för ditt eget bästa. Han skrev dessutom en vettig förklaring på problemet också. |
||
Svara med citat |
2013-05-02, 15:08 | #7 | ||
|
|||
Banned
|
kan man få ett svar om nån kan hjälpa mig adder mig på msn/skype [email protected]
|
||
Svara med citat |
2013-05-02, 16:14 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vill hjälpa dig men jag förstår verkligen ingenting utav vad du skrev
|
||
Svara med citat |
2013-05-03, 03:48 | #9 | ||
|
|||
Banned
|
detta ska fixat är bottom.php , top.php sak slås hi hop och flyttas till index.php och det end include cod som ska användas är meny.php.
skriv svar om nån vill hjälpa |
||
Svara med citat |
2013-05-03, 14:59 | #10 | ||
|
|||
Medlem
|
Ok, så vad är problemet, vad är det du fastnar vid?
|
||
Svara med citat |
Svara |
|
|