FAQ |
Kalender |
2014-12-02, 00:40 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet något om .bom?
Jag reserverade några stycken med sedan har jag inte hört något. En registrar sa att om det inte kommer in tillräckligt med reserveringar så kommer .bom inte släppas. Något nytt om .bom? |
||
Svara med citat |
2018-04-25, 02:17 | #2 | ||
|
|||
Medlem
|
Wow, har det gått mer än 3 år sedan jag startade det här ämnet. Väntar fortfarande på att .bom ska släppas. Tydligen så är det ett Brasilianskt företag som äger .bom men mer info hittar jag inte. Kanske inte förvånar då bom betyder bra på portugisiska.
Någon här som vet mer? |
||
Svara med citat |
2018-04-26, 23:22 | #3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
skräp som i princip alla andra gtdls givetvis
|
||
Svara med citat |
2018-04-26, 23:33 | #4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
Svara med citat |
2018-04-27, 00:02 | #5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
hehe oj sorry, var lite snabb att hata där
|
||
Svara med citat |
2018-04-27, 00:40 | #6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Sålde Other (punkt) world för 35K kronor idag
2018-04-27, 11:09 | #7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Wow, riktigt snyggt sälj! Och du brukar ju vara undantaget som bekräftar regeln när det gäller gTlds jag vet att du har investerat mycket tid i dem och jag har sett att du har sålt många tidigare med, hatten av!
Jag menar absolut inte att det inte går att tjäna pengar på dem, men jag står fast vid att det är 99% skräp och moneymaking schemes från dag 1. Jag tror att de flesta i domänvärlden (förutom registrys och icann) håller med mig där. |
||
Svara med citat |
2018-04-29, 06:31 | #8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Beträffande .bom:
Här finns lite kontaktuppgifter. Någon av dessa herrar borde väl kunna ge besked: https://www.iana.org/domains/root/db/bom.html
2018-05-01, 04:12 | #9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Mycket som reggas är skit, men siffrorna talar sitt tydliga språk: https://namebio.com/?s==kTNxITMycTM
Svara |
|
|