I januari 2014 avslutade jag mitt samarbete med två modedesigners från Europa som ville komma in på svenska marknaden. Med anledning av detta vill jag sälja en snygg och väldesignad wordpressmall som skapades för ovan nämnda ändamål,
www.kotowskastyle.se. Sajten är självklart responsiv och har samtliga nödvändiga tillägg redan implementerade. Bara att tömma innehållet och köra på!
Några smarta funktioner:
- Fullbredd huvudbanner – 1600x 600 pixlar.
- Plats för call-to-action funktion från startsidan.
- Bildzoomning för bilder på presentation/produktsidorna.
- Tumnagelbildsgalleri på produktsidorna. Tumnagelbild (thumbnail) är en liten kopia på en stor bild.
- Tydligt placerad sökfunktion.
- Lätthanterad blogg/nyhetssida med kategorier som vissas som bildgalleri.
- Dra-släpp-funktioner på blogg/nyhetsmodulen tillåter dig att bestämma i vilken tur och ordning inlägg kommer att visas.
Eftersom det är en WordPress-sida så går det att vidareutveckla sajten enligt önskemål (med exempelvis köpfunktion). Designen passar för de flesta verksamheter men på grund av bildvisningen lämpar den sig bäst för:
- Butiker
- Konstgallerier
- Frisörsalonger
- Produktagenter och produktleverantörer
- Konstnärer eller hantverkare
Det kostade cirka 18 000 kr att bygga sajten och jag vill sälja den för 7 500 kr. Lättare utbildning i administrationshantering kan jag bjuda på men alla designändringar måste du göra på egen hand eller med hjälp av byrån som jag jobbade med.
Är du intresserad, mejla till mig så får du en visning
.