FAQ |
Kalender |
2005-02-14, 19:13 | #1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har försökt att nå namerunner.com hela dagen via tel. Ibland varit upptaget i bland har typ 30 signaler gått fram utan svar. Har mailat i förmiddags men inte där heller fått någon respons.
Har försökt leta lite om erfarenheter om just namerunners, men har inte hittat ngt negitivt riktigt. Är det bara otur denna dag, eller har får man damma av låten "Du har blivit lurad"! av Björn Rosenström... :huh: Ngn annan som har erfarenheter? /Jonas |
|||
Svara med citat |
2005-02-14, 19:33 | #2 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
På sidan som nämns ser jag ingen kontaktmöjlighet via telefon så vi får hoppas att du kommer i kontakt med dem via emailadresserna som står på sidan. Kanske inte så många men vissa internetföretag har valt att sköta all kontakt med kunder via email. Thomas
2005-02-14, 19:41 | #3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Finns både tel o faxnummer, nästan längst ner på sidan....
Tack för editeringen Thomas! Slarv från mig. /Jonas |
|||
Svara med citat |
2005-02-14, 19:52 | #4 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Vi får hoppas det löser sig! Thomas
2005-02-15, 00:52 | #5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Jag vill först be om ursäkt för att du inte fått svar inom rimlig tid och jag hoppas att det inte blivit alltför stora problem för dig. Anledningen till att du inte fått tag i oss under dagen är att vi idag har flyttat till större lokaler i Göteborg och vi har haft problem med omkoppling av telefoni/bredband. Alla problem är nu lösta och du är välkommen att ringa oss från kl 8.30 imorgon, alt lägga ett meddelande till mig så ser jag till att supporten kontaktar dig imorgon. Vill också passa på att förklara att Namerunner AB inte är något oseriöst källarföretag ute efter att tjäna snabba pengar. Vi ägs av Prodocon AB som uteslutande jobbar med domänhantering och som idag har 13 anställda och har funnit sedan 2001. MVH/ Daniel |
||
Svara med citat |
2005-02-15, 02:34 | #6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skönt att höra att det fanns en rimlig förklaring till det hela.
Man blir ju alltid lite orolig när man köpt ett gäng domäner till en större summa.... Tack för en schysst ursäkt! /Jonas |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|