FAQ |
Kalender |
2013-06-23, 18:54 | #1 | ||
|
|||
Banned
|
Hej!
Jag har två säljtrådar som jag haft en längre tid, men de är fortfarande aktuella. Av någon anledning har de blivit låsta utan förklaring. Jag har skrivit två gånger till Admin/Mod som stängt trådarna utan att få svar. Jag har sett att han varit inloggad båda gångerna. Han kanske har mycket att göra eller kanske inte svarar på frågor via PM, vad vet jag, men nu vet jag inte vart jag ska vända mig. Jag vill bara veta om jag gjort något fel, om jag kan rätta till det, om jag kan få mina trådar upplåsta eller om jag får lov att skapa om dem på nytt. Jag har läst reglerna och kan inte hitta något i dem som skulle vara anledning till låsning. Det enda som kanske är "speciellt" med mina trådar är att det är gamla, men det är bara för att jag inte haft brått att sälja och inte accepterat de buden som kommit in. Tacksam för svar. Peace! |
||
2013-06-29, 12:08 | #2 | ||
|
|||
Banned
|
Jag antar att forumet är inaktivt?
|
||
2013-06-29, 12:58 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är ganska säker på att jag såg en moderator svara dig i den här tråden. Inlägget måste vara bortplockat. Anledningen var för att du hade bumpat tråden lite för många gånger.
|
||
2013-06-29, 13:09 | #4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Det låter konstigt, jag har låtit det gå flera veckor, ibland månader innan jag "bumpat" trådarna. Vet du om det finns någon aktiv moderator på forumet som man kan skicka meddelande till? Jag skrev som sagt till han som låst trådarna, men han svarar inte. |
||
2013-06-29, 23:06 | #5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Senaste 1,5 året har dina inlägg bara handlat om att sälja två domäner och att bumpa dessa två trådar. Där har du nog förklaringen.
Testa att inte bumpa dina säljtrådar så tas de antagligen inte bort. Och nej, skicka inte meddelande till mig om detta |
|||
2013-06-30, 00:19 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2013-06-30, 07:54 | #7 | ||
|
|||
Banned
|