FAQ |
Kalender |
2016-06-21, 21:58 | #1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Har för avsikt att sälja vår sajt Emocore.se, en av Sveriges största sociala nätverk för ungdomar. Vi har satt ihop ett dokument med statistik, inkomster samt annan information som ni finner här: https://www.emocore.se/sale/emocore_forsaljning.pdf Utgångspriset har vi satt till blyga 75 000 SEK exkl. moms, utöver det gäller fri budgivning. Vid frågor eller liknande samt budgivning kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar, Jim Nelin - Emocore.se |
|||
Svara med citat |
2016-07-04, 22:51 | #2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Upptäckte nyss att jag fått en del PM angående försäljningen, jag ber er vänligen att använda e-postadressen ovan - hade helt och hållet missat alla PM på WN.
I övrigt så har vi fått frågor om lite utökad statistik över dator/mobil/tablet-trafik här: https://www.dropbox.com/s/eselfrbcuh...mobil.png?dl=0 Vi har kontakt med en hel del intressenter, men än så länge kvarstår utgångsbudet. Annonsen ligger även uppe på andra forum och sajter - men jag uppdaterar vid ev. budgivning då. Och åter igen - PM undanbedes! Vid frågor eller liknande samt budgivning kontakta oss på [email protected] Med vänliga hälsningar, Jim Nelin - Emocore.se |
|||
Svara med citat |
2016-08-24, 20:10 | #3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Utgångspriset uppdaterat till 65 000 SEK exkl moms.
|
|||
Svara med citat |
2016-08-25, 14:47 | #4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jine, du sätter standarden för hur man skriver ett bra säljprospekt. Ska ta med det när jag säljer av mina större sajter framöver!
|
|||
Svara med citat |
2016-08-25, 17:26 | #5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Det uppskattas verkligen! Jag har ingen bakgrund som säljare, däremot som både köpare, utvecklare och systemtekniker - så jag vet vad jag hade letat efter i liknande dokument som köpare. Tyvärr verkar inte det räcka, vi har haft en hel del intressanter, men inget som resultetat i en försäljning av sajten än, tyvärr. Tack för dom fina orden dock, du är faktiskt inte den första som påpekar det heller Mvh Jim Nelin Senast redigerad av Jine den 2016-08-25 klockan 17:33 |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|