FAQ |
Kalender |
2009-08-24, 16:09 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det en bra ide' att smacka upp en massa länkar på alla märken som säljs på en sajt längst ned på första sidan. Det är många nätbutiker som gör så och jag undrar vad era synpunkter är på att göra så? Varumärkena finns oftast i en skrollista och sedan återkommer dom längst ned på första sidan.
|
||
Svara med citat |
2009-08-24, 16:59 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Interna länkar med länktexter har ju en viss effekt, även om den inte är lika stor som om de kom från andra sajter. Dessutom bör du tänka över om du kommer kunna konkurrera på dessa varumärken (sökorden) över huvud taget. Min uppfattning är att det är stor konkurrens på dessa ord, och att enbart interna länktexter i så fall inte gör någon större skillnad.
|
|||
Svara med citat |
2009-08-24, 17:15 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
google gillar det jag lägger upp på första sidan så det bör iså fall inte vara någon nackdel, annat än kanske estetiskt.
|
||
Svara med citat |
2009-08-24, 19:44 | #4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Hur tänkte du länka förresten? Antar att det är till en sida på webbplatsen som listar alla produkter från det märket eller liknande. En fördel till kan vara att Google snabbare indexerar nytt material om det länkas från förstasidan. |
|||
Svara med citat |
2009-08-25, 15:25 | #5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
Svara med citat |
Svara |