FAQ |
Kalender |
2008-08-16, 18:15 | #1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det verkligen så att Binero bara kan hantera de TLDs som finns på deras hemsida, dvs ett ganska blygsamt antal? Synd isf för det omöjliggör för oss att använda dem då vi har en del udda domäner som är registrerade bara som skydd.
/pJ |
||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:01 | #2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Enklast vore väl att ställa frågan direkt till Binero - dvs fel forum.
Oavsett - så representerar de TLDer Binero listar upp ganska precis 99,5% av TLDerna Svenskarna registrerar domäner under. Men om du/ni skulle ha specifika önskemål utöver dessa så tror jag nog att Binero är medgörliga (de är ju dessutom "Sveriges vänligaste webbhotell") och så är dom ju även subresellers till Enom vad jag erfar - som i sin tur erbjuder 66 TLDer.. Men bäst svar får du naturligtvis av dem själva! |
|||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:08 | #3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hmmm...så alla frågor som kan besvaras av någon utanför forumet är fel att ställa i forumet? Det hade jag missat. Frågan är ställd till Binero men jag har inte fått något svar.
/pJ PS Av ren nyfikenhet, hur vet man vad 99,5% av svenskarna registrerar för domäner? |
||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:12 | #4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det är väl dem mest populära som du använder sig utav. Jag menar dem skulle nog inte tjäna så bra på de andra TLDs som finns.
|
||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:20 | #5 | |||
|
||||
|
Citat:
Kan finnas en feldiff på kanske 0,3-0,5%, men då handlar det främst om gratisregistranter under .tk eller subregistranter under huvudsomäner under .to mfl + lite spekulativa registreringar under .mobi och .asia Det är iaf över 99%! |
|||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:31 | #6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
2008-08-16, 19:38 | #7 | ||
|
|||
|
Vad är problemet? Skaffa ett konto på eNom, köp domäner där och bara peka de till webbhotellet.
|
||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:41 | #8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/pJ |
||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:44 | #9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
/pJ |
||
Svara med citat |
2008-08-16, 19:58 | #10 | |||
|
||||
|
Citat:
Menar du att registrenas egna siffror inte stämmer eller att och namnservrarna "gömmer" domäner? eller var skulle det vara antaganden menar du? |
|||
Svara med citat |
Svara |
|
|